در ادامه تنوع بی نظیری از لوازم التحریر و نوشت افزارهای ایرانی اسلامی ویژه سال تحصیلی جدید معرفی میگردد.

همه ما با مشاهده ویترین های رنگارنگ لوازم التحریر ، بخش جذابی از خاطرات دوران کودکی مان را مرور میکنیم. گویی همان حس روزهای کودکی و حال و هوای ماه مهر و بازگشایی مدارس مجدد در گوشه دلمان زنده میشود.

نوشت افزار و لوازم التحریر-میامین
نوشت افزار و لوازم تحریر یکی از مؤثرترین ابزارها در شکل دهی علاقمندی ها ، شخصیت و الگوهای محبوب کودکان و نوجوانان است و همینجاست که اهمیت تطابق طرح و نقش های به کاررفته در نوشت افزار و لوازم التحریر مصرفی کودکان با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما مشخص میگردد. نوشت افزار ایرانی اسلامی از جمله عناصر هویت بخش جامعه به ویژه در دانش آموزان است و این امر یک اثر تربیتی دارد.چرا که بسیاری از مؤلفه های فرهنگی از طریق نوشت افزار به دانش آموزان وارد میگردد و کودک با کاراکترهایی که بر روی لوازم التحریر و نوشت افزارهای مختلف نقش بسته انس میگیرد و به نوعی برای خود الگوسازی می نماید. بنابراین وجود یک ویترین غنی از لوازم التحریر و نوشت افزارهای ایرانی اسلامی رنگارنگ و متنوع ،مناسب تمامی گروه های سنی به منظور تحقق این هدف ارزشمند جزء ضروریات است. محصولاتی خوش آب و رنگ و جذاب برای کودک، نوجوان و حتی بزرگسال و دانشجو !

مزایای استفاده از نوشت افزار ایرانی اسلامی چیست؟

استفاده از نوشت افزار و لوازم تحریر ایرانی اسلامی مزایای مهمی دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

1- اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی :

نوشت افزار مصرفی کودکان، نوجوانان و حتی افراد دانشجو و بزرگسال میبایست منطبق بر مشخصه های فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی شده باشند تا به این ترتیب فرزندان ایران عزیز ما به دور از کاراکترهای غربی و با تکیه بر الگوها و ارزش های مهم ایرانی اسلامی ما پرورش یابند و اینگونه ارزش ها در وجودشان نهادینه گردد. الگوهای دوران کودکی میتوانند به شدت در شکل گیری شخصیت آینده فرد اثرگذار باشند بنابراین نیاز است تا والدین در انتخاب لوازم التحریر مناسب بسیار دقت نمایند و نسبت به اهمیت این موضوع بی توجهی ننمایند.

2- قیمت مناسب :

نوشت افزارهای تولید داخل در عین حفظ کیفیت ، نسبت به نوشت افزارهای خارجی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند و باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی گزینه بسیار مناسبی برای خانواده های با درآمد متوسط و یا پایین هستند.

3- حمایت از تولیدکنندگان داخلی :

جهت شکوفایی و رشد اقتصادی در هر کشوری نیاز است تا مردم آن کشور از تولیدات داخلی حمایت نمایند. با تغییر رویکرد استفاده از لوازم التحریر خارجی به ایرانی حمایت بزرگی از تولید داخل کشور صورت خواهد گرفت . آنچه در شرایط فعلی اقتصادی کشور عزیزمان به شدت مورد نیاز است. میبایست به این نکته توجه داشت که هرچقدر هم تمامی فاکتورهای ضروری در تولید نوشت افزارهای ایرانی لحاظ شود تا زمانی که تبلیغات درستی از محصولات تولیدکنندگان داخلی نداشته باشیم، موفق نخواهیم بود لذا باید با فرهنگ سازی در راه حمایت و انتخاب نوشت افزار داخلی حرکت کنیم و از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تولید نوشت افزار باکیفیت و تشویق مردم به خرید و استفاده از آن ها استفاده نماییم.

نوشت افزار و لوازم التحریر-میامین

فاکتورهای اساسی در تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی کدام اند؟

1- خلاقیت

در تولید لوازم التحریر و نوشت افزارهای ایرانی اسلامی میبایست به خلاقیت و طراحی زیبا توجه ویژه نمود. بازار نوشت افزار مملو از لوازم التحریرهای خارجی رنگارنگ ، جذاب و متنوع است در نتیجه نوشت افزار ایرانی اسلامی در عین برخورداری از فاکتور فرهنگی میبایست بلحاظ ظاهر زیبا ، توانایی رقابت با تولیدات خارجی را داشته باشد تا برای کودکان و نوجوانان از جذابیت کافی و وافی برخوردار باشد و بتواند جایگزین مناسبی برای لوازم التحریر خارجی گردد

2- کیفیت

در تولیدات داخلی در هر حوزه ای میبایست فاکتور کیفیت لحاظ گردد تا فرد خریدار ، تولید داخل را به خارج ترجیح دهد. هر فرد در قبال هزینه ای که مینماید انتظار دریافت کالایی با کیفیت مناسب دارد. این امر در حوزه نوشت افزار نیز صادق است و نوشت افزارهای داخلی میبایست از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا بتوانند بخش مهمی از بازار را تصاحب نمایند.

منظور از نوشت افزار ایرانی اسلامی چگونه محصولاتی است ؟

حوزه نوشت افزار و لوازم التحریر به سه بخش نوشت افزار و لوازم تحریر خارجی، نوشت افزار و لوازم تحریر ایرانی و نوشت افزار و لوازم تحریر ایرانی اسلامی تقسیم می گردد. در حوزه نوشت افزار ایرانی محصولات متنوعی چون انواع دفترها، دفترچه ها، مداد، خودکار، تراش، پاک کن و ابزارهای نقاشی چون مداد رنگی، پاستل، گواش، رنگ انگشتی و... با برندهای متنوعی در بازار ارائه می گردند که در تولید آن ها از شخصیت های کارتونی ایرانی و یا تصاویر حیوانات ، طبیعت و ... استفاده شده است و از کیفیت مناسبی نیز برخوردارند. در حوزه نوشت افزار و لوازم تحریر ایرانی اسلامی نیز همه ساله تولیدات متنوعی چون دفتر، دفترچه، دفتر نقاشی، مداد رنگی، ماژیک نقاشی، تخته شاسی، جامدادی ، مینی بگ، جاقلمی و ست های نوشت افزاری چون گونیا، مقاله و خط کش همگی طرح های فرهنگی مذهبی و عموما با موضوعیت حجاب، شهدا و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در گروه های سنی مختلف کودک نوجوان و بزرگسال روانه بازار می گردد که مورد توجه و علاقه بسیاری از خانواده های ایرانی نیز قرار گرفته است. همچنین طرح های گلگلی ، چریکی و طرح های سنتی ایرانی که هر یک به نحوی نشأت گرفته از فرهنگ ایرانی و اسلامی ما هستند نیز در حوزه نوشت افزار بشدت مورد استقبال میباشند و اقلام متنوعی چون کیف ، جامدادی ، دفتر و دفترچه و ... با این طرح ها ، تشکیل دهنده بخش مهمی از تولیدات نوشت افزارهای ایرانی اسلامی میباشد.

نوشت افزار و لوازم التحریر-میامین

فروشگاه میامین از جمله پیشروان تولید در حوزه نوشت افزار ایرانی اسلامی میباشد و سال هاست که با تلاش مستمر جهت خلق ایده های نو در این زمینه، تولیداتی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب روانه بازار لوازم التحریر و نوشت افزار می‌نماید و در حال حاضر تنوع بی نظیری از نوشت افزارهای ایرانی و ایرانی اسلامی رنگارنگ و باکیفیت مناسب تمامی گروه های سنی، زینت بخش ویترین جذاب میامین میباشند.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس