قمار خطرناک نتانیاهو مقابل آمریکا در سفر به چین

به گفته وب سایت عبری زبان اخبار ۱۲، بنیامین نتانیاهو با جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در حاشیه نشست سازمان ملل دیدار خواهد کرد.

سرویس جهان مشرق - وب سایت صهیونیستی اخبار ۱۲ در گزارشی اعلام کرد: انتظار می رود نخست وزیر نتانیاهو و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، هرچند نه در کاخ سفید، بلکه در حاشیه مجمع سازمان ملل در نیویورک، با یکدیگر دیدار کنند. این برخلاف تعهد مشاور امنیت ملی آمریکاست که قول داده بود دیدار دو رهبر در کاخ سفید در واشنگتن برگزار شود. در روزهای آینده، نتانیاهو در ابتدا به سانفرانسیسکو پرواز می کند و از آنجا به نیویورک خواهد رفت تا در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند.

اخبار ۱۲ در این رابطه نوشت: نتانیاهو می خواهد با یک دستاورد در زمینه طرح اصلاحات قضائی به آنجا (آمریکا) برسد. آمریکایی‌ها به او گفتند که اگر می‌خواهد به عادی‌سازی با عربستان سعودی برسد، باید مطمئن شود که حیاط خانه‌اش در آتش نخواهد سوخت.

به گفته این وب سایت عبری زبان، صهیونیست های معترض به اصلاحات قضائی قصد دارند منتظر نتانیاهو و تیمش در آمریکا نیز بمانند. آنها در چند روز گذشته کتیبه ای را بالای مقر سازمان ملل منتشر کردند که روی آن نوشته شده بود " به نتانیاهو اعتماد نکنید".

روز یکشنبه، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی طی ماه جاری میلادی به آمریکا سفر خواهد کرد اما انتظار نمی‌رود که دیداری با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس