کد خبر 1525864
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
حمله خونین قاچاقچیان چوب به جنگل بان در مازندران + عکس و وضعیت جنگل بانان

قاچاقچیان چوب دو نفر از جنگل‌بانان روستای دیوا منطقه بندپی غربی بابل را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در این حادثه دست جنگل‌بانان منطقه صدمه جدی دید.

به گزارش مشرق، مجید ذکریایی در مازندران از ضرب و شتم جنگل‌بانان روستای دیوا منطقه بندپی غربی بابل خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه دست ۲ نفر از جنگل‌بانان منطقه صدمه جدی دید.

فرمانده یگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: علت این درگیری‌ ها و تمکین نکردن از ماموران صیانت و حفاظت از جنگل‌ها این بوده که مجازات بازدارنده نیست.

ذکریایی بیان کرد: براساس قوانین موجود پرونده جرایم برای افراد متخلف به‌ویژه در حمل چوب‌آلات به تعزیرات ارجاع شده و در این زمینه جریمه پایینی هم در نظر گرفته می‌شود، بازدارندگی لازم را ندارند که باید با اصلاح قوانین قاچاق چوب هزینه را برای متخلفان بالا ببریم.

وی با تاکید بر اینکه تشدید مجازات و جرایم سنگین حتما بازدارنده خواهد بود، خاطرنشان کرد: لازم است از دولت، مسؤولان سازمان جنگل‌ها و نمایندگان مجلس لایحه‌ای از سوی دولت به‌منظور اصلاح و بازنگری قانون قاچاق به چوب تقدیم مجلس شود تا این دسته از متخلفان با شدیدترین برخورد مجازات شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    باورمیکنی ازبیکاریه
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    به جای قانون ضد بیحجابی زحمت خرج بدین دست دزدان محیط زیست رو قطع کنید که تیشه به ریشه سرمایه این مملکت دارن میزنن..
  • FR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    بزنین بکشین حرومی ها رو هوا مردم میدزدن مردم اسیب میزنن جنگل رو براشون نا امن کنین این چوب دزد ها رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس