کد خبر 1526173
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مرتضوی: نیاز به هیچ ضمانتی تا سقف دریافت ۱۰ میلیارد تومان در صندوق توسعه تعاون نیست

وزیر کار در رابطه با طرح کالابرگ الکترونیک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی، توسعه تعاونی‌ها است، اظهار داشت: در این دولت اقدامات بسیار موثری در راستای صیانت و توسعه تعاونی ها انجام شده و تعداد قابل توجهی تعاونی نیز اضافه شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بانک توسعه تعاون نسبت به افزایش سرمایه به منظور کمک به تعاونی‌های کوچک و متوسط اقدام کرده و از سوی دیگر صندوق توسعه تعاون، سقف ضمانت‌ها را افزایش داده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم تا حدود ۱۰ میلیارد تومان نیاز به گذاشتن هیچ‌گونه تعهد و وثیقه‌ای نیست و صندوق خود ضمانت و بازپرداخت می‌کند.

مرتضوی یادآورشد: همکاران ما فرآیندهای اداری را نیز در معاونت تعاون سامانه‌محور کرده‌اند به این معنا که سامانه هایی تعریف شده تا فرآیندها و رفت و آمدها کوتاه تر و دخالت اشخاص هم در صدور مجوزها کمتر شود.

وی درباره برآورد خود از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیز توضیح داد: البته بهتر از گذشته شده است و گزارشاتی که اکنون به ما ارائه داده‌اند تقریبا بالغ بر ۱۲ درصد استقبال کرده‌اند و روش‌های دیگری نیز پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال بیشتر شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا کالاهای دیگری اضافه نمی‌شود؟ ، گفت: خیر همین ۱۱ قلم کالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    نزدیک قله ایم
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    درست میگی چون قراره اونقدر اجناس گران بشه که مردم مستأصل برای استفاده از طرح بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس