پیکر مطهر ۲۳ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد

پیکر مطهر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس که در تفحص‌های جدید پیدا شده است صبح امروز چهارشنبه از طریق مرز کیله در شهرستان سردشت وارد کشور شد.

به گزارش مشرق، پیکر مطهر ۲۳ شهید دوران دفاع مقدس که در تفحص‌های جدید پیدا شده است صبح امروز چهارشنبه از طریق مرز کیله در شهرستان سردشت وارد کشور شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی صبح چهارشنبه در مراسم ورود شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به کشور گفت: پیکر ۲۳ شهید که در دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمال غرب به فیض شهادت نائل شده اند، پس از تشییع در سردشت، به ارومیه منتقل می‌شوند که البته در مسیر مراسم استقبال از شهدا در شهرستان‌های میرآباد، پیرانشهر و نقده انجام خواهد شد.

پیکر مطهر ۲۳ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد

رضا ابراهیمی اظهار کرد: در شهر ارومیه نیز همزمان با شب رحلت حضرت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، از ساعت ۲۱ مراسم شبی با شهدا در مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهیدان والامقام روز پنجشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تمهید شده‌است، ادامه داد: این آئین معنوی، ساعت ۹:۳۰ از میدان انقلاب ارومیه آغاز می‌شود.

ابراهیمی گفت: پس از تشییع، پیکر این ۲۳ شهید والامقام دوران دفاع مقدس به سمت تهران بدرقه خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    لعنت به جنگ كه چيزي جز ويراني و از بين رفتن منابع نداشت بعد از چهل سال هنوز دارن جنازه ميارن وااااااي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس