کد خبر 1526495
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
بهترین مدافع دنیا از دید مسی کیست؟

هافبک تیم ملی آرژانتین فاش کرد که کاپیتان آلبی سلسته به‌رغم عدم حضور در بازی برابر بولیوی، تیم را همراهی کرد تا نشان بدهد یک رهبر تمام عیار است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آمریکای جنوبی در شرایطی به مصاف بولیوی رفت که فوق‌ستاره این تیم نه در ترکیب قرار داشت و نه در فهرست بازیکنان ذخیره دیده می‌شد. این اتفاق شایعات مختلفی را به همراه داشت اما در نهایت رودریگو دی‌پل دست به افشاگری زد و گفت: لئو با همه این شرایط تیم را همراهی کرد تا نشان بدهد یک رهبر تمام عیار برای آرژانتین است.

هافبک آلبی سلسته همچنین به این نکته اشاره کرد که مسی حتی تولد فرزندش (متئو) را هم از دست داد تا هم‌تیمی‌های خود را در این سفر تنها نگذارد.

وی افزود: قرار بود مسی در این بازی استراحت کند و به میدان نرود. او می‌توانست به آمریکا برود و از تولد متئو لذت ببرد اما با این حال در کنار ما ماند و این برای همه ما باارزش است.

تیم ملی آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی، بدون مسی برابر بولیوی به پیروزی سه بر صفر دست یافت و شروع عالی خود را برای راهیابی به جام جهانی بعدی تداوم بخشید. انزو فرناندز، نیکولاس تالیافیکو و نیکولاس گونزالس گلزنان آرژانتین در این بازی بودند. این تیم در حال حاضر با ۶ امتیاز از ۲ بازی در رده دوم جدول رده‌بندی انتخابی جام‌جهانی قرار دارد. آنها در بازی بعدی ۲۱ مهر به مصاف پاراگوئه خواهند رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس