کد خبر 1526599
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
سازمان لیگ ادعای باشگاه سپاهان را رد کرد

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که باشگاه سپاهان هیچ‌گونه اصلاحیه‌ای مورد پذیرش سازمان لیگ فوتبال در قرارداد کارگزار بازیکن خود انجام نداده است.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که باشگاه سپاهان هیچگونه اصلاحی مورد پذیرش سازمان لیگ در خصوص رقم کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) نداشته است.

این این بیانیه آمده است:

«پیرو بیانیه های مکرر باشگاه سپاهان بااطلاع می‌رساند برخلاف ادعای این باشگاه مبنی بر اصلاح رقم مالی مربوط به کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) از مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان باطلاع می‌رساند قرارداد قانونی و ثبت شده در سازمان لیگ که با امضاو ممهور به مهر باشگاه و کارگزار مربوطه و بازیکن می‌باشد و به‌صورت فارسی و لاتین در قالب عدد و حروف قید شده و دارای اعتبار می‌باشد همان مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است. ضمناً علاوه بر آن باشگاه سپاهان در قرارداد بازیکن دیگری (احسان پهلوان) مبلغ ۳ میلیارد تومان با همان کارگزار با توافق طرفین (باشگاه ، کارگزار، بازیکن ) قید و ثبت شده است که در مجموع تعهد باشگاه سپاهان صرفا در قبال این کارگزار از بابت قراردادهای دو فصل بازیکنان فوق الذکر مبلغ ۲۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل ( بیست و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان می‌باشد).»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس