راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران (۱)

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از حضور ۱۴ میلیون نفر، در آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی کوتاه درباره حضور پرشور مردم در آئین جاماندگان اربعین در شهرهای مختلف کشورمان نوشت و از همراهی ۱۴ میلیون دلداده حسینی در این آئین راهپیمایی خبر داد.

همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: راهپیمایی جاماندگان در بیش از ۶۰۰ شهر و ۶۳۰۰ روستا در طول بیش از ۵ هزار کیلومتر و با حضور بیش از ۸‌۵۰۰ موکب، حسرت و حرارت قلوب حدود ۱۴ میلیون دلداده حسینی را نشان داد که امتداد مشایه را تا ایران اسلامی کشاندند.

گفتنی است آمار حضور ایرانیان در مسیر نجف تا کربلا در اربعین امسال هم با ثبت بیش از ۴ میلیون ۲۰۰ هزار نفر، بیشترین حضور ایرانی‌ها در این مراسم در تمام سالهای قبل را نشان می‌دهد. با این وصف، اربعین امسال از حیث مشارکت مردم در محافل حسینی باشکوه‌ترین اربعین در ادوار مختلف برگزاری این آئین به حساب می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 0
    حضور این 14 میلیون نفر تو شبکه های دشمن هیچ انعکاسی نداره اما اگه 14تا عنترمنتر وحشی بیان تو خیابون همه مزدورای بی پدر BBC و انترآشغال شیهه میکشن و همچین گزارش میدن انگار که 140 هزار نفر اومده! این بیشرفا 45 ساله شکری نخوردن. «پرچم این انقلاب بدست حضرت حجت خواهد رسید»
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    1 0
    نگوییم جاماندگان بگوییم دلدادگان
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      0 3
      گشنگان ساندیس بگید بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس