مدیر سپاهان: برخی باشگاه‌ها خارج از قرارداد کار کرده‌اند، از آن ها چند امتیاز کم می‌کنند؟

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: برخی باشگاه‌ها در خارج از قرارداد کارهایی کرده‌اند، اگر از باشگاه سپاهان ۴ امتیاز کم شده، از باشگاه‌های دیگر چند امتیاز می‌توانند کم کنند؟

به گزارش مشرق، میرحیدری عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان اظهار داشت: در جایگاه مظلوم هستیم و واقعا به باشگاه سپاهان ظلم شد، چهار ماهی که گذشت هر روز یک خبر و موضوعی را طرح کردند؛ دوستانی که رسیدگی می‌کنند، انسانی‌هایی در این جامعه هستند و وقتی هر روز این میزان خبر را می‌شنوید، نمی‌توانید برای صدور رأی به این اخبار توجه نکنید و به واقعیت‌های پرونده توجه کنید.

وی در مورد مبلغ زیاد کارگزار یک بازیکن این تیم گفت: از لحاظ حقوقی وقتی یک قرارداد را تحویل می‌دهید، می‌توانید قراردادها را اصلاح کنید و قرارداد آخر ملاک عمل سازمان لیگ باید باشد، این‌که چرا دوستان روی این موضوع به این میزان مانور می‌دهند، شاید به خاطر دست خالی آن‌ها باشد.

میرحیدری تصریح کرد: این نکته را درک می‌کنم اما این قرارداد امضای بازیکن و مدیران باشگاه را دارد، کمیته انضباطی مدارک را از چیزی که در سامانه هست می‌گیرد، تلفن ما را در کمیته انضباطی گرفته بودند و به یک‌باره این موضوع را مطرح کردند و در سطح جامعه خیلی مطرح شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان افزود: می‌توانستند هر دو نسخه اصلی را ببینند و برای آن‌ها مسجل شود که باشگاه سپاهان قرارداد را اصلاح کرده است، امکان ویرایش قرارداد به باشگاه در سامانه داده نشده است و وقتی مشکل را می‌دانند، این حرف‌ها برای چیست؟ این یک مسئله حقوقی است و چرا باید به کمیته انضباطی برود.

وی همچنین بیان داشت: براساس ابلاغی که زده شده، گفته شد مشکلی برای ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو وجود ندارد.

میرحیدری یادآور شد: فرصت داریم به کمیته استیناف برویم و ۲۱ روز بعد می‌توانیم لایحه تجدید نظر را به دادگاه داوری ورزش ارائه دهیم، یک رویه خیلی خطرناک آغاز شده است و می‌گویند برخی بندها در قراردادها اشتباهی است و کسر امتیاز می‌کنند اما کجای دنیا چنین رفتاری با یک باشگاه می‌شود؟

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان همچنین عنوان کرد: برخی باشگاه‌ها در خارج از قرارداد کارهایی کرده‌اند، اگر از باشگاه سپاهان ۴ امتیاز کم شده، از باشگاه‌هایی که اتفاقات خارج از قرارداد دارند، چند امتیاز می‌توانند کم کنند؟ به عنوان باشگاه سپاهان خیلی مسائل را به خوبی می‌دانستیم اما مشکلات سایر باشگاه‌ها را درک می‌کنیم.

وی یادآور شد: وقتی مقررات اینقدر مشکل‌ساز است، نمی‌توانیم تخلفات را رسانه‌ای کنیم، ۴ باشگاه در جلسه کمیته انضباطی نشستند و بعضی از آن‌ها اشکالات زیادی در قراردادهایشان هست و نمی‌دانم با چه اعتماد به نفسی جلو آمدند و چنین مباحثی را طرح کردند، نمی‌خواهیم هواداران آن باشگاه‌ها اذیت شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 4
    مگه بقیه هم خونه و حساب تو کانادا دادند؟
  • حمید US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    4 4
    باشگاه سپاهان تخلف کرده خودشونم میدونن منتها چون جزو از مابهترینها هستند وکسی جرعت مخالفت با اونهارو نداره حالا که قانون اجرا شده بهشون خیلی برخورده ناراحت نباشین گرد ن کلفت ها مشکلتون رو حل میکنن
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      0 0
      سپاهانیها خیلی پررو تشریف دارند‌. کلا هن همه باهاشون مماشات میکنند
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    4 1
    مدیران سپاهان چقدر رو دارند؟ چرا فقط از اینها ۴ امتیاز کم شد؟ بقیه بازی های لیگ چه طور میشود؟؟؟؟
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    هر کسی خلاف میکنه امتیاز کسر میشه بقیه تیم ها مثل سپاهان سرگنج ننشسته اند بهترین بازیکنان ایران جمع کردی بایدتاوانش به دهید
  • مانی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اگه قرار بود واقعا قانون برای همه تیمها باشه بعضی تیمها فقط بخاطر پرداخت بدهی های هرساله ده ها میلیاردی از خزانه بیت المال به بازیکنان بنجل خارجی کلی باید جریمه و کسر امتیاز میشدن ولی ظاهرا فقط سپاهان شهرستانی باید نقره داغ بشه
  • علی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    مدیران سپاهان بلا شک باید برکنار شوند چرا به راحتی از جیب بیت الماال این پول پاشی ها رو کردن کاش قانون درست اجرا شود تا هر کسی جرات دور زدن قانون رو نداشته باشه
  • طوفان‌زرد IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    چراباذوب‌اهن‌والمینیوم‌وبعضی‌تیمهای‌دیگربرعلیه‌شان‌شکایت‌نمی‌کنید
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 1
    باید از سپاهان و پرسپولیس از لیگ اخراج شوند
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      0 0
      تا شاید استقلال قهرمان بشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس