به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی را با عنوان به همه از همین غذا دادند که برگرفته از صفحه ۶۵ کتاب «ف.ل.۳۱» روایت زندگی شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا ، به روایت غلامحسن سفیدکاری؛ مسئول دفتر فرمانده لشکر عاشورا است منتشر کرد:

در یکی از عملیات‌ها، برای ناهار چلوکباب برگ آوردند؛ با تمام مخلفاتش.

آخ که چه طعمی داشت آن ناهار گرم!

بوی برنج ایرانی‌اش، هوش از سر آدم می‌برد. ما سفره را انداختیم و نشستیم که آقا مهدی آمد. تا چشمش به غذاها افتاد، اخم کرد. رو به من گفت: «این غذاها از کجا اومده؟» گفتم: «از آشپزخونه آوردم آقا مهدی.» گفت: «یعنی به همه از همین غذا دادند یا فقط برای فرماندهی آوردند؟» گفتم: «نه برای همه همینه. ناهار امروز چلوکبابه.» باز هم قانع نشد. بی‌سیم را برداشت و یکی‌یکی با فرمانده گردان‌ها تماس گرفت.

و پرسید: «غذا چی آوردن براتون؟... نوش جان... کم نیومد؟...» ظاهرا یکی‌دوجا غذا کم اومده بود. سریع هماهنگ کرد تا برایشان ببرند.

وقتی مطمئن شد غذای همه همین است و به تک‌تک بچه‌های خط مقدم هم غذا رسیده و کافی بوده و کسی گرسنه نمانده، آن‌وقت شروع به خوردن کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابی آذری زبان هستم IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    2 3
    مرحوم مصباح یزدی که به تبریز برا سخنرانی میومدن مکررا میگفتن خاک زرخیز تبریز
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      2 3
      شهید باکری اهل ارومیه بودن
  • آرش IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 2
    اسم شهید با کری اومد در پادگان آموزشی شهید باکری دزفول فرمانده نیروی زمینی برا سر کشی اومد برایش ناهار آوردن پرسید این پیازی که آوردید به سربازها دادید جواب دادند نه ، با دست کنارش زدو گفت برش دارید ... اون شخص همون فرمانده ای بود که در سرزمین باکری چند ماه بعد شهید شد .شهید سرافراز شهید کاظمی. روحش شاد
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    افتخار میکنم به شهدای عزیزمان .هزاران صلوات به شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس