کد خبر 1527467
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
مهسا امینی اسم رمز کاسبی

مهسا امینی راهی برای برای کسب درآمد کاسبان و سودجویان ایران‌هراسی در یک‌سال بوده است، در سالگرد مهسا امینی کار بیزینسی این افراد به اوج خود رسیده به گونه ای که داد اپوزیسیون ضدایران را درآورده است.

به گزارش مشرق، سال پیش بود که مهسا امینی دختر۲۱ ساله کُرد بر اثر نارسایی مغزی فوت کرد. فوت این دختر بهانه‌ای برای رسانه های دشمن و سودجویان شد دختری که سابقه بیماری داشت و در سن ۸ سالگی با تشخیص تومور خوش‌خیم مغزی(کرانیوفارنژیوما) تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. پس از مرگ مهسا رسانه های خارجی با انتشار محتوایی از قبل برنامه ریزی شده به عنوان همدردی از مرگ طبیعی مهسا سواستفاده کردند و با تحریک مردم آنها را به ایجاد نا آرامی در کشور دعوت کردند

در این میان کاسبان و سران اپوزیسیون با ابراز همدردی تحت عنوان حمایت از مهسا، توانستند درآمدهای نجومی کسب کنند. برخی از کاسبی ها و لیدر هایی که درآمد کسب کردند:

تخلفات داخلی و درآمدزایی با شیطنت

یکی از کاسبان و سودجویان در این عرصه فروشگاه‌های زیورآلات و بدلیجات داخلی بودند که با طراحی گردنبندها و دستبندهایی با شعار زن زندگی آزادی و با سودجویی از این شعار توانستند فروش خود را بالا برده و از این فرصت سواستفاده کنند.ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود زیرا طمع بیشتری دارند و با انتشار محصولات خود در سایت فروشگاه‌های معروف مانند دیجی‌کالا باعث افزایش خرید و معروف شدن فروشگاه خود بدون تبلیغات شدند.

ناگفته نماند که دیجی‌کالا قبلا هم به طور غیرمستقیم از این جنبش حمایت کرد.

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

کاسبی پدر محسن شکاری از پسرش

مهمترین عرصه حضور کاسبان و سودجویان فروشگاه‌های پوشاکی بود که آنها هم با استفاده سودجویانه از شعار زن زندگی آزادی توانستند با فریب افکار عمومی فروش خود را چندین برابر کنند. تنها فروشگاه‌های داخلی نبودند که سود می‌بردند فروشگاه‌های خارجی هم با استفاده از این شعار فروش خود را بالا بردند تا حدی که عبارت (ارسال به تمام دنیا) را در صفحات خود نوشتند.

پدر محسن شکاری که پسرش به جرم مفسد فی‌الارض اعدام شده بود، با تولید تیشرت و ماگ‌هایی از خون پسر خود کاسبی راه انداخته است.

حامد اسماعیلیون هم از چندی قبل شروع به فروش ماگ‌ها و تیشرت‌هایی تحت عنوان هواپیمای اوکراینی کرده بود و در اتفاقات اخیر هم کاسبی کرد.

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

مسیح علی‌نژاد

مسیح علی نژاد خبرنگار ایرانی خارجی‌نشین که پیشنهاد شعار زن زندگی آزادی را داد از این اغتشاشات کاسبی به راه انداخت. او برای هر سخنرانی حدود ۳۰ هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرد. علی نژاد تا کنون۷۲۷هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است.

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

عزاداری با کنسرت و بزن و بکوب

برگزاری کنسرت‌هایی با شعار زن زندگی آزادی با بلیط های ۲۰۰دلاری در اغتشاشات اخیر هم کاسبی برای خواننده ها بود و جالب اینجاست که تمامی صندلی‌های سالن کنسرت رزرو می شد.

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

شاهین نجفی به مناسبت سالگرد مهسا امینی در شهر هانوفر آلمان کنسرت گذاشته است. قیمت کنسرتش از ۵۵ تا ۱۵۵ یورو است. جالبه برای سالگرد شخصی که فوت شده کنسرت و بزن و بکوب برگزار می‌کنند.

یکی از کسانی که در این یک‌سال دلارهای کلان از سادگی براندازان به جیب زد، فائقه آتشین معروف به «گوگوش» بود. کاسبی گوگوش در ایام اغتشاشات فقط به اجرای کنسرت ختم نمی‌شد، بلکه در کانادا عطرهایی فروخته می‌شد که عکس گوگوش و بوی «زن، زندگی، آزادی» در آن تبلیغ می‌شد! آن زمان این بیلبورد با موجی از انتقادات کاربران به همراه شده بود.

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

صندوق کمک مالی رضا پهلوی

رضا پهلوی با راه‌اندازی صندوق کمک مالی به اعتراضات و اعتصابات برای کاسبی از اغتشاشات توانست بیش از یک میلیون دلار از سازمان‌های غیر مردمی کاسبی کند تاکنون از سرنوشت این کمک‌ها خبری نیست.

مهسا امینی اسم رمز کاسبی+ عکس

یاسمین پهلوی همسر رضا پهلوی هم برای سالگرد مهسا امینی برای سخنرانیش بلیت فروشی می کند ۱۵۰ دلار عادی، ۲۵۰ دلار وی آی پی و بابت کنار شهبانو نشستن هم ۴۵۰ دلار می‌گیرد. اگر هم بخواهید با این افراد ناهار هم بخوری علاوه بر پول ناهار باید ۲۵۰ دلار اضافه پرداخت کنید.

علیرضا آخوندی نماینده ایرانی‌تبار مجلس پارلمان سوئد از طریق فراخوان ۱۲ هزار یورو پول جمع کرد. این نماینده مجلس می‌گوید ۱۱۰ هزار یورو از طریق فراخوان‌های دعوت به اغتشاشات به حسابش واریز شده است.

اینها فقط بخشی از درآمدهای کلان سران اپوزیسیون و کسب درآمد آنها از یک مرگ طبیعی است که نشان می دهد سران اپوزیسیون فقط در حد شعار می توانند براندازان را حمایت کنند و غیر از آن فقط می توانند پول براندازان را با اشک تمساح به جیب زده و از آنها کاسبی و کسب درآمد کنند و به آنها وعده های پوچ و تو خالی بدهند.

در حالیکه اپوزیسیون خارج نشین و سلبریتی‌ها در حال کسب درآمد و پرکردن جیب خود هستند عده‌ای جوان در داخل کشور با فریب حرف‌ها و شعارهای بدون پایه و اساس فریبکاران در شبکه‌های مجازی و معاند برای خود مشکلاتی را بوجود آوردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ارش IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    11 0
    بابا اتیش این دختره کومله همش از گور انگلیس و امریکا هست .باید درسی به اینها بدیم
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    9 0
    عنناز که چمدون تبلیغ میکرد رو یادت رفت
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    9 3
    بر قبر پدر مادر مسها لعنت
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    7 1
    خدا لعنتتون کنه که همیشه این ملتو این ضد انقلابا چاپیدن
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    10 1
    بهتر است بیحجابان از تحصیل ممنوع شوند حق اشتغال نداشته باشند ،درصورت اشتغال از کار برکنار شوند ،آشوب طلبان در صورت مجرم بودن مجازات شدید شوند در غیر اینصورت شهروند درجه ۲ واز کلیه خدمات محروم گردد
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      17 0
      اتفاقا بی حجاب ها سر کار هستن در شرکت های خصوصی و دولتی بی حجاب ها هستن در مطب ها بی حجاب ها هستن در پروژه و ... بی حجاب ها هستن ، بی حجاب هایی هم که شاغل نیستن زن کارمند های دولتی اند
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    ....تو روحش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس