یورش نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در شرق نوار غزه

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تظاهرات فلسطینیان در شرق نوار غزه را سرکوب و دست‌کم ۵ فلسطینی را زخمی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از سما، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیانی که در نزدیکی سیم‌خاردارهای نوار مرزی میان باریکه غزه و اراضی اشغالی دست به تظاهرات زده بودند حمله کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان این یورش، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دست‌کم ۵ فلسطینی را به اشکال گوناگون زخمی کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از داخل مواضع و خودروهای زرهی خود به سوی تظاهرات‌کنندگان فلسطینی تیراندازی کرده و به سمت آنان گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کرده‌اند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در میان فلسطینیانی که در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در شرق نوار غزه آسیب دیده‌اند، نام ۲ خبرنگار نیز به چشم می‌خورد که بر اثر برخورد گلوله گاز اشک‌آور پرتاب‌شده از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به پایشان زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها در این تظاهرات صدها جوان فلسطینی حضور داشتند که با هدف اعلام اعتراض خود با تعرض‌های اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی دست به این اقدام زده بودند.

این در حالی است که در روزهای گذشته منطقه ملکه واقع در شرق نوار غزه صحنه تظاهرات فلسطینیان در اعتراض به اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در قبال اسرای فلسطینی و تعرض‌های مکرر آنان به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی بود و در نتیجه یورش روزهای گذشته نظامیان صهیونیست به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی چندین فلسطینی حاضر در این تظاهرات‌ها زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس