ولایتی: امروز مقاومت فلسطین مسیر اصلی مبارزه را به عنوان بهترین راه‌حل انتخاب کرده است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی اعلام کرد: امروز مقاومت فلسطین مسیر اصلی مبارزه که همان مقاومت است را به عنوان تنهاترین و بهترین راه‌حل انتخاب کرده است تا اضمحلال و فروپاشی تدریجی این رژیم سفاک را رقم بزند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد کشتار صبرا و شتیلا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه ولایتی به این شرح است:

جنایتی که در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۲ توسط ارتش رژیم اشغالگر قدس در دو اردوگاه صبرا و شتیلا به وقوع پیوست، هزاران تن از فلسطینیان بی‌دفاع و مظلوم را به شهادت رساند و به خاک و خون کشید و لکه ننگی بزرگ و همیشگی بر پیشانی این رژیم غاصب و جنایتکار و حامیان آن‌ها مهر کرد و به یکی از مهم‌ترین شاخص‌های فقدان مشروعیت و مقبولیت بین‌المللی، ظالمان و ستمگران این رژیم تبدیل گردید.

این جنایت در واقع چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر را برملا ساخت. این قتل‌عام وحشیانه به دستور آریل شارون وزیر دفاع وقت که به قصاب صبرا و شتیلا معروف است صورت گرفت و انسان‌هایی بی‌پناه و بیگناه در اردوگاه فلسطینی مستقر در غرب بیروت را مورد حمله ددمنشانه قرار داد و جمعیتی حدود ۳۰۰۰ نفر از زنان، کودکان شیرخوار و سالخوردگان فلسطینی را به شهادت رساند و همواره در تاریخ به عنوان جنایت علیه بشریت و نسل کشی به حساب می‌آید.

امروز مقاومت فلسطین مسیر اصلی مبارزه که همان مقاومت است را به عنوان تنهاترین و بهترین راه حل انتخاب کرده است تا اضمحلال و فروپاشی تدریجی این رژیم سفاک را رقم بزند و البته و متأسفانه برخی دولت‌های منطقه به جای حمایت از آرمان فلسطین به عنوان مهمترین و اولین مسئله جهان اسلام در صدد شکستن تابوی روابط سیاسی و دیپلماتیک با این رژیم جعلی هستند تا بار دیگر از پشت بر اهداف عالی فلسطین به عنوان قلب جهان اسلام خنجر بزنند اما سنت الهی و تجربه تاریخی ثابت کرده است حکومت‌های دست‌نشانده، مستبد، خائن و وابسته به جبهه استکبار نه تنها توفیقی حاصل نکردند بلکه با قهر الهی و خشم مردم کشورشان مواجه شدند و خسران دنیوی و عذاب اخروی را برای خود خریدند.

برخی کشورهای منطقه که در صدد عادی‌سازی روابط و به رسمیت شناختن رژیم پوشالی با چنین پرونده‌های ننگینی هستند، باید این جنایات را با چشمانی باز ببیند و مطمئن باشند سیر تاریخی و شیب تدریجی فروپاشی این رژیم که شاخص‌ها و نشانه‌های آن روز به روز نمایان‌تر می‌شوند، به جز بی‌آبرویی دنیوی و ننگ ابدی ثمری دیگر را به ارمغان نخواهد آورد و به سرنوشتی دردناک‌تر گرفتار خواهند شد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی بار دیگر ضمن محکومیت و ابراز انزجار از قتل‌عام و نسل‌کشی فاجعه بار صبرا و شتیلا و نصیحت خیرخواهانه و برادرانه برای فاصله گرفتن از این رژیم و حمایت از آرمان فلسطین، از همه شخصیت‌ها، علما، نخبگان، رهبران، گروه‌ها، احزاب، مؤسسات مردم‌نهاد و تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان و دولت‌ها و ملت‌های جهان می‌خواهد فعال‌تر از گذشته با حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه تا تحقق کامل پیروزی ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ ننمایند و تمام تلاش خود را در تحویل دادن کسانی که در این کشتار و به شهادت رساندن هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین در تمام این سال‌ها دست داشتند و دارند به دادگاه‌های بین‌المللی انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين DE ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    آقاى ولايتى لطفاً يك بيانيه هم در مورد عملكرد خودتان از زمان پذيرفتن اولين مسئوليت خودتان تا به امروز ارائه بدهيد،البته اگر شهامت اخلاقى داريد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس