کد خبر 1527907
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
گل اول سپاهان به نیروی هوایی عراق آفساید بود؟

حیدر سلیمانی معتقد است گل اول سپاهان به نماینده عراق در حالت آفساید به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت داور چینی در دیدار نیروی هوایی عراق و سپاهان ایران که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، بیان کرد: این دیدار یک صحنه مهم داشت که در دقیقه ۳۰ اتفاق افتاد. روی گل سپاهان متوجه شدیم کمک داور ویدیویی هم می‌تواند اشتباه کند. البته داور VAR این بازی در حد داور وسط نبود.

وی ادامه داد: در این صحنه چهار فاز حمله سپاهان بررسی شد. در فاز اول مشخص است که مهاجم سپاهان که برای زدن ضربه سر بلند می‌شود و حتی برخوردی هم با دروازه‌بان دارد، در حالت آفساید قرار ندارد. در فاز دوم نیلسون خطایی روی دروازه‌بان نیروی هوایی مرتکب نمی‌شود. در بررسی فاز سوم این حمله، توپی که به بدن دانشگر برخورد می‌کند هند نبود و فکر می‌کنم اتاق VAR فقط همین ۳ فاز را بررسی کرد. در فاز آخر این صحنه، توپ به زانوی نیلسون - در حالی که کنار دروازه‌بان سرنگون شده - برخورد می‌کند و در اختیار دانشگر قرار می‌گیرد که گلزن سپاهان در منطقه آفساید قرار دارد و گل باید مردود اعلام می‌شد.

سلیمانی در پایان بیان کرد: این گل فقط در حالتی سالم بود که با دیدن تصاویر دوربین‌های دیگر مشخص شود که توپ به دست دروازه‌بان برخورد کرده است اما در بررسی صحنه از طریق دوربین‌های تلوزیونی، این طور نشان داده می‌شود که توپ به زانوی جونیور خورده پس آفساید بازیکن سپاهان باید اعلام می‌شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 63636366666 IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    سلیمانی تو دیگه که هستی کی قبولت داره امشب ببینم چه میگی میگی هیچ مشکلی نبود
  • عبید زلیکانی آبادان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    خب برید با کمک قندبر زاده مسئول سازمان لیگ، از سپاهان شکایت کنید جای تاسف داره ، بجای اینکه یه گزارش بنویسید که چرا این چند روزه نظم فکری و تمرکز بازیکنان سپاهان رو بهم زدند ، می نویسید گل سپاهان باید مردود میشد
  • مهدی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام اخر صحبت داور عراقی چه ارزشی دارد جایی که وسیله. الکتونیکی داوری وخود داور تصمیم گرفتند طرح این مسأله ازجانب. سایت ایرانی برای چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس