پیام تسلیت رئیسی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی را محضر علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به‌ ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی تصریح کرد: این عالم وارسته که از شاگردان برجسته امام خمینی (ره)، آیت‌الله بروجردی و علامه طباطبایی و از معتمدین بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال‌های قبل از انقلاب بود، با تربیت شاگردان فراوان در حوزه‌های علمیه، تألیف آثار متعدد در حوزه علوم دینی و نیز تأسیس و اداره دو مدرسه علوم دینی، خدمات فرهنگی و دینی ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

بر اساس این گزارش، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حضرت آیت‌الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته که از شاگردان برجسته امام خمینی (ره)، آیت‌الله بروجردی و علامه طباطبایی و از معتمدین بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال‌های قبل از انقلاب بود، با تربیت شاگردان فراوان در حوزه‌های علمیه، تألیف آثار متعدد در حوزه علوم دینی و نیز تأسیس و اداره دو مدرسه علوم دینی، خدمات فرهنگی و دینی ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب فقدان این عالم پرهیزگار را محضر علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس