پیشنهاد اینفانتیو به دکتر رئیسی برای برگزاری مسابقه تیم ستارگان جهان و ستارگان ایران

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در دیدار با رئیس جمهور، پیشنهاد برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ستارگان جهان و ستارگان ایران به میزبانی تهران را داد.

به گزارش مشرق، «جیانی اینفانتینو» در دیدار با دکتر سید ابراهیم رئیسی که در هتل محل اقامت رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از دیدار و گفت وگو با رئیس جمهور کشورمان، از اهتمام و تلاش‌های دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه ورزش به‌ویژه فوتبال در اقصی نقاط ایران و همچنین تعامل و همکاری بسیار خوب و سازنده با فدراسیون جهانی فوتبال قدردانی و تشکر کرد.

وی در این دیدار همچنین بر آمادگی فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای حمایت از فوتبال ایران، معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای فوتبالی ایران و آشنایی دادن ملت‌ها با فرهنگ ایرانی تاکید کرد و به دکتر رئیسی پیشنهاد برگزاری یک مسابقه فوتبال میان تیم ستارگان جهان با ستارگان ایران، به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک را داد که با موافقت رئیس جمهور همراه بود.

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال همچنین در این دیدار یک توپ فوتبال به دکتر رئیسی اهدا کرد.

رئیس جمهور نیز در این دیدار ورزش به‌ ویژه رشته فوتبال را یکی از بسترهای مناسب برای نزدیکی بیشتر و توسعه روابط کشورها دانست و از رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال خواست مراقب اعمال نفوذ سیاسیون در این ورزش پرطرفدار و هدایت آن به سمت اهداف و اغراض سیاسی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    4 8
    بعد از اعتراضات پارسال غربیها شدیدا از جمهوری اسلامی حمایت می کنن انگار به صرافت افتادن که نکنه این گوهر کرانبهایشان یکدفعه سقوط کنه
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      اقای رییسی متشکریم
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    3 8
    شوخیشم قشنگ نیست. یه دونه ستاره اومد ایران چه آبرو ریزی راه انداختن. فکر کن یک تیم از ستارگان جهان بیاد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس