کد خبر 1529176
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
میزان کسر امتیاز از تیم پرسپولیس مشخص شد

همان طور که قبلا هم اطلاع رسانی کرده بودیم، باشگاه استقلال هم همانند آلومینیوم اراک به دنبال شکایت از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد است.

به گزارش مشرق، پیش از این چهار تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان از تیم سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کردند که این منجربه کسب ۴ امتیاز از تیم سپاهان شد. این تیم هم چنین ۴۰ میلیارد تومان جریمه شد و موظف شد قرارداد ۶ بازیکن خود را تعدیل کند.

به دنبال این اتفاق باشگاه آلومینیوم اراک از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کرد. مصاف این دو تیم در استادیوم آزادی با یک گل به سود تیم پرسپولیس پایان یافت. باشگاه استقلال هم امروز به طور رسمی اعلام کرد از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت خواهد کرد.

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که در برنامه علی خطیر مدیرعامل باشگاه است که از باشگاه پرسپولیس درباره عدم رعایت سقف بودجه شکایت کند.

در صورت تایید شکایت آلومینیوم اراک و استقلال از تیم پرسپولیس از این تیم هم ۴ امتیاز کسر می‌شود. قنبرزاده پیش‌تر اعلام کرده بود به بهانه هر بازی یک امتیاز از تیم سپاهان کسر شد. پرسپولیس هم ۴ بازی در لیگ برتر انجام داده است. همه این‌ها در حالی است که پرسپولیس مدعی است سقف قرراداد را رعایت کرده و حتی با جذب مهاجم خارجی هم هنوز به سقف قرارداد نرسیده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 1
    همه این کارها فقط وفقط یک هدف را دنبال میکنه و آن اینکه کیسه ها به صدرجدول برسند!!!!!!!!!!!
  • پیام IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 1
    کیسه کشای بدبخت در زمین هیچ غلطی نمیکنند دنبال امتیاز مفت هستند لاشخور
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 1
    گرچه کسر نمیکنن ولی کسر هم بکنن با اتفاقات عجیب و غریب داوری چند برابرش بر میگرده. دوستان سال ها برای قهرمانی آسیا بریز و بپاش های تاریخی کردن، مجبورن بی کفایتی رو با تقدیم جام های داخلی لاپوشونی کنن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس