کد خبر 1529317
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
صولت مرتضوی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۵۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل احیا شد.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی در حاشیه آغاز زنگ سال تحصیلی جدید در مدرسه استثنایی ساریخانی در مورد برنامه دولت برای احیای واحدهای اقتصادی نیمه تمام و راکد گفت: دولت سیزدهم درواقع تکمیل‌کننده طرح‌های عمرانیسال‌های گذشته و هم واحدهای اقتصادی نیمه‌کاره و راکد است.

وی گفت: با همت و دستور رئیس جمهور تکمیل واحدهای عمرانی نیمه تمام در دستور مصوبات سفرهای استانی دولت قرار گرفت و هر روز شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی نیمه تمام هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: از سوی دیگر کارخانه‌ها و طرح‌های اقتصادی برخی به خاطر عدم تزریق منابع کافی به صورت نیمه تمام رها شده بودند که احیای آن در دستورکار دولت قرار گرفت.

مرتضوی گفت: بعضی از واحدهای نیمه تمام با تزریق منابع جدید احیا شد و برخی نیز به ظرفیت اسمی تولید خود نرسیده بودند که دولت کمک کرد و ما هم به عنوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک می‌کنیم که این واحدهای اقتصادی به ظرفیت اسمی خود برسند و اشتغال در آنها تکمیل شود.

وی ادامه داد: برخی از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها مشکلاتی دارند از جمله برخی بدهی به بانک‌ها دارند و برخی از کارخانه‌ها نیز با ناکارآمدی ماشین‌آلات و تجهیزات مواجه هستند که این مشکلات هم در دستورکار ستاد احیای صنایع قرار گرفت و هر روز تازه به تازه و نو به نو، مانند ۴۵۰۰ واحد تولیدی که احیا شد، در دستورکار قرار می‌گیرند و مشکلات آنها رفع می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که چند واحد تولیدی دیگر تا آخر سال احیا می‌شود، اظهار داشت: تا واحدهای اقتصادی راکد و نیمه تمام وجود دارند، کار احیا و بازگرداندن آنها به مرحله کار و تولید ادامه پیدا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    بعداورشکسته میشن یاسربارخزانه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    بعداورشکسته میشن یاسربارخزانه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    بعداورشکسته میشن یاسربارخزانه
  • BG ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    گل و بلبل شدیم رفت.سر همینه که تمام قیمتها به شدت کشیده پایین؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس