مهاجم جدید گل گهر از فاینورد و لیگ اروپا تا درخشش در لیگ عربستان

گل‌گهر یک مهاجم با سابقه جذب کرده که در تیم‌های مختلفی در فوتبال اروپا و خاورمیانه توپ زده است.

به گزارش مشرق، میشل تی‌ورده، مهاجم جدید گل گهر اهل هلند است و در رده زیر ۱۸ سال پیراهن تیم ملی هلند را بر تن می‌کرد اما اکنون با تغییر تابعیت خود برای تیم ملی سورینام به میدان می‌رود.

این بازیکن فوتبال خود را از تیم زیر ۲۱ سال آلکمار هلند آغاز کرد و در ادامه برای اکسلسیور روتردام، فاینورد، هیرنفین در هلند، بولو اسپور در ترکیه، بردا هلند، الفاتح و ابها عربستان و الظفره امارات توپ زد.

فاینورد، بهترین باشگاه مهاجم هلندی

طبق آمار سایت ترانسفرمارکت بالاترین ارزش این بازیکن در سن ۲۳ سالگی و تا یک و نیم میلیون یورو بوده است. این مهاجم قد بلند و یک متر و ۹۱ سانتی در مجموع ۲۹۷ بازی انجام داده است و توانسته ۱۱۹ گل به ثمر برساند و ۱۱ بار پاس گل دهد.

بهترین آمار گلزنی این بازیکن در الفاتح عربستان رقم خورده است. او در ۵۳ بازی برای این تیم ۲۷ گل و ۵ پاس گل به ثبت رسانده و به همراه فاینورد سابقه بازی در لیگ اروپا و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم قد بلند در فصل گذشته در لیگ امارات در مجموع ۱۴ بار پیراهن الظفره را بر تن کرد و ۴ بار موفق به گلزنی شد. تیو رده ۳۲ ساله از سال ۲۰۲۱ چهار بازی ملی برای تیم ملی سورینام انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

باید دید مهاجم جدید گل گهر که با نظر مارینوس اوزونیدیس جذب شده است، می‌تواند عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساند یا خیر. گل‌گهر پیش از این تورس، هافبک اسپانیایی فصل گذشته فولاد را به تیم خود اضافه کرده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس