کد خبر 1530139
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
بیرانوند

علیرضا بیرانوند می‌گوید باید از سپاهان ۱۲ امتیاز کسر می‌شد اما او به این اتفاق رضایت ندارد.

به گزارش مشرق، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس همیشه با نظرات صریح خود در مورد اتفاقات فوتبال ایران شناخته می‌شود. این بار اما سوژه صحبت‌های او سوالی بود که محمدحسین میثاقی در مورد کسر امتیاز سپاهان پرسید و بیرانوند یکی به نعل زد و از ادعای استقلال برای نتیجه سه هیچ دفاع کرد و یکی به میخ کوبید و گفت که راضی به کسر امتیاز نبوده است.

بیرانوند در ابتدا اظهار داشت: به نظر من اگر قرار است این اتفاق برای سپاهان می‌افتاد، باید از هر بازی سه امتیاز می‌گرفتند اما چون از ۲۴ ساعت گذشته بود، کسر امتیاز کردند. از چه بندی استفاده کردند؟

او در مورد تخلف سپاهان عنوان کرد: الان یک آیین نامه جدید در فدراسیون فوتبال هست، این است که بازیکن نمی‌تواند قرارداد یکساله ببندد. الان فدراسیون گفته که سپاهان برای سال دوم تخلف کرده، سوال من این است که آیا این بازیکنان می‌توانند در بازی‌های بعدی به میدان بروند؟

گلر پرسپولیس سپس با کنایه توضیح داد: تنها راه این است که قرارداد را سه ساله کنند و این رقم را بگذارند برای سال سوم. من مردانه و از ته قلب بگویم، دوست نداشتم از سپاهان امتیاز کم کنند، واقعا دوست نداشتم. آلومینیوم دیروز آمده شکایت کرده از پرسپولیس، احتمالا فکر کرده می‌تواند اینطوری به صدر جدول برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس