کد خبر 1530293
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
سانچو در فهرست خرید مورینیو

تجربه کریس اسمالینگ در رم می‌تواند به جیدون سانچو برای انتقال به پایتخت ایتالیا کمک کند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت‌بایبل، جیدون سانچو یک ماه است که برای یونایتد بازی نکرده؛ چرا که درگیر حواشی زیادی بوده و حاضر به عذرخواهی از اریک تن‌هاخ نشده است.

سرمربی یونایتد مدعی است این بازیکن ۲۳ساله به دلیل عملکردش در تمرین‌ها در ترکیب یونایتد جایی نداشت؛ اظهاراتی که سانچو آنها را به‌شدت رد کرد. ملی‌پوش انگلیسی در رسانه‌های اجتماعی ادعای تن‌هاخ را رد کرد و گفت احساس می‌کند در اولدترافورد قربانی شده است.

در حالی که از لیگ عربستان و بوروسیادورتموند به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد شده بود، اکنون رسانه‌ها از علاقه‌مندی رم به سانچو خبر داده‌اند. طبق گزارش رسانه ایتالیایی Romanista، مورینیو می‌خواهد سانچو را به هر قیمتی که شده به خدمت بگیرد و باشگاه ایتالیایی وضعیت این مهاجم را زیر نظر دارد.

در این میان کریس اسمالینگ، مدافع سابق منچستریونایتد، که در رم احیا شد، می‌تواند عامل مهمی در پیوستن سانچو به این تیم ایتالیایی باشد. این مدافع میانی در یونایتد روزهای سختی داشت تا اینکه به رم پیوست و اکنون زیر نظر مورینیو کار می‌کند.

اسمالینگ با درخشش در رم اکنون مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته و بازیکن محبوبی در رم است و سانچو می‌تواند این بازیکن را الگو قرار دهد و راهی رم شود.

طبق اخبار منچستر ایونینگ نیوز، سانچو می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه باشگاه را ترک کند. این نشریه اضافه کرد که بوروسیا دورتموند (جایی که سانچو چهار سال آنجا بازی کرد) و ناتینگهام‌فارست دو گزینه‌ احتمالی دیگرند. گفته می‌شود سانچو با توجه به اینکه هنوز ۲۳ سال دارد، تمایلی به رفتن به عربستان ندارد.

این بازیکن ۲۳ ساله در ماه‌های گذشته به دلیل ادامه بحران روحی از حضور در ترکیب انگلیس در جام جهانی بازماند. سانچو تا سال ۲۰۲۶ با یونایتد قرارداد دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس