کد خبر 1530315
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
قیمت‌ها در بازار ارز و سکه بدون تغییر ماند

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت سکه بدون کاهش جزئی همراه شد.

به گزارش مشرق، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر قیمت، ۴۱ هزار و ۱۸۱ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۴۳۷ تومان کشف قیمت شد.

دلار امروز در ‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۷۸۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۱۸۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۸۵۵ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار تومان معامله می‌شود. بازار ارز این روزها در آرامش به سر می‌برد و عرضه و تقاضا در این بازار به ثبات رسیده است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز به نرخ ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۱۴ صدم درصد، ۱۹۱۲ دلار معامله شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    3 0
    دلالان و کله گنده ها را بگیرید ارز هم آرام می گیرد مخصوصا اتاق بازرگانی که امروزه نقش موریانه را در ساختار اقتصاد ایفا می نمایند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس