کد خبر 1530832
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
‌

گفتم: بن‌گویر یک صهیونیست افراطی و احمق است و یکی از عوامل درگیری‌های داخلی رژیم صهیونیستی است. بنابراین وجودش برای ایران خیلی قیمت دارد!

به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: پلیس و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترکی اعلام کرده‌اند، ۵ نفر را که قصد ترور «‌بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل را داشتند بازداشت کرده‌اند!

گفتم: مدت‌هاست که رژیم صهیونیستی با بحران درگیری‌های داخلی روبه‌روست و مخالفان نتانیاهو به حضور بن‌گویر در کابینه رژیم صهیونیستی شدیداً اعتراض دارند... احتمالاً کار آنها بوده است!

گفت: ولی شبکه «‌آی ۲۴‌» رژیم صهیونیستی اعلام کرده که دستگیرشده‌ها مأمور ایران بوده‌اند!

گفتم: بن‌گویر یک صهیونیست افراطی و احمق است و یکی از عوامل درگیری‌های داخلی رژیم صهیونیستی است. بنابراین وجودش برای ایران خیلی قیمت دارد! دشمن بی‌شعوری مثل او برای ایران به اندازه صدتا معدن ارزش دارد! کدام آدم عاقلی اموال خودش را از بین می‌برد؟!

گفت: دور از جان خر و بلانسبت خر، اوضاع آمریکا و متحدانش بد جوری خر تو خر شده و بدجوری گیج شده‌اند و به جان هم افتاده‌اند! راست می‌گویند که اسب‌های درشکه وقتی به سربالایی می‌رسند، همدیگر را گاز می‌گیرند!

گفتم: ایول! نمونه‌اش همین سگ بایدن که دیروز برای یازدهمین بار پای محافظان بایدن را گاز گرفت و نشان داد که از خود بایدن گیج‌تر است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    خدارو شکر مثل اصلاح طلبا ماهم سرمایه داریم در اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس