آیت‌الله رئیسی: تمرکز دولت بر رسیدن آثار بهبود شاخص‌های اقتصادی به سفره مردم است

رئیس جمهور گفت که تمرکز دولت همواره بر این است که آثار شاخص‌های مثبت اقتصادی به سفره مردم برسد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه در جریان سفر به استان اصفهان، با حضور در منزل حضرت آیت‌الله مظاهری، با ایشان دیدار کرد.

حضرت آیت‌الله مظاهری در این دیدار با تاکید بر اهمیت موضوع تامین آب برای استان اصفهان، از اقدامات رئیس جمهور، دولت و استانداری اصفهان در این زمینه قدردانی کردند و تلاش بیشتر برای کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی را خواستار شدند.

توجه بیشتر به رفع مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم و رسیدگی به مشکلات فرهنگی و برخی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر محورهای صحبت‌های این مرجع عالیقدر تقلید بود.

رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با تشریح اقدامات دولت برای کاهش و رفع مشکلات ناشی از تنش آبی در کشور به‌ویژه استان اصفهان، کاهش تورم را از برنامه‌های اصلی دولت از ابتدای استقرار تا کنون دانست و به تبیین دستاوردهای ۲ سال گذشته پرداخت.

آیت‌الله رئیسی، حضرت آیت‌الله مظاهری را دارای جایگاهی برجسته نزد مردم اصفهان دانست و گفت مراجع تقلید همواره مورد اعتماد و محل رجوع مردم بوده‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به شاخص‌های مثبت اقتصادی، از رشد اقتصادی تا کاهش و از بین رفتن کسری بودجه، کاهش رشد نقدینگی و کاهش نرخ بیکاری، تاکید کرد که تمرکز دولت همواره بر این است که آثار این شاخص‌های مثبت اقتصادی به سفره مردم برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    1 0
    موقع کارت کشیدن در پوز کاملا این فشارها به مردم نمیاد
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    1 0
    برا همینه داره مجوز افزایش خودرو میدین تا اقلام بعدی گرون شه
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    1 0
    دولت تلاش میکنه ولی اگه موضوع خودرو و کشاورزی و زنجیره فروششو حل نکنه نمایان نمیشه مخصوصا خودرو که سالهاست مردم اذیت کرده
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    1 0
    دولت شما فقیرپروری است این نظرمن تنها نیست اکثر قریب به اتفاق خانوارها همینطوریه .الان شاهدیم که فاصله بین فقرا واغنیا روبفزونی است. من خودم کتابهای زیادی را درحوزه های دینی واجتماعی وفرهنگی میخوانم ولی برداشتی که ازآنچه ماحصل آنها بود که مسیر واهداف را مشخص میکرد با آنچه من درجامعه امروز می بینم خیلی تفاوت داره بنابرین تصمیم گرفتم منبعد آنها را کنار بگذارم چون مورد اذیت وآزار روحی قرار میگیرم چرا مبلغین که کرسیها را دراختیار دارند به آنچه خود مصوب واجرا میکنند با روح کتابها متفاوت است
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    1 0
    تمرکز خوبه ولی نتیجه باید بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس