آمریکا

یک راننده با خودرو خود وارد یک ساختمان پلیس در نیوجرسی در آمریکا شد.

به گزارش مشرق، به گزارش بخش تصویری «خبرگزاری رویترز» , دفتر دادستانی شهر «وارن» در ایالت نیوجرسی در یک بیانیه خبری اعلام کرد که در این حادثه هیچ فردی آسیب ندیده است. با این حال، زمانی که «جان هارگریوز»، ۳۴ ساله، اهل بلویدر، به مقر پلیس منطقه «ایندیپندنس تاونشیپ» شهر وارن وارد شد، افسران پلیس خود را از محل دور کردند و خسارت قابل توجهی به بار آمد.

این تصادف تنها چند دقیقه پس از اینکه هارگریوز وارد درب پارکینگ خانه‌ای در لیبرتی تاونشیپ شد اتفاق افتاد؛ اقدامی که به گفته دادستان برای آزار و اذیت صاحب خانه، که برای هارگریوز شناخته شده بود، انجام شد. دادستان‌ها گفتند که او سپس به سمت ایستگاه پلیس رفت، زیرا نزدیک‌ترین محل به خانه بود.

هارگریوز به چندین فقره جرم متهم شد. او همچنین با اتهام‌های تروریستی، حمله شدید و ایجاد جراحت یا خسارت گسترده رو به روست. مقامات هنوز انگیزه احتمالی این اقدام را فاش نکرده اند. آن‌ها گفتند هارگریوز در بازداشت به سر می‌برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    ببینید چه رسی از مردمشون کشیدند یارو میدانه اگه یک ثانیه بخواد در تسلیم شدن درنگ کنه بدنش به صافی میوه شوری تبدیل شده اگه ایران بود الان پلیسهای بینوا التماسش میکردن تا ماشینش را با احترام از پاسگاه بیرون ببره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس