کد خبر 1531797
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
منصوری: لوکادیا پازل گم شده پرسپولیس است؛ امیدوارم جذب باهویی پشت‌پرده نداشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از نظر فنی همه از لوکادیا راضی بودند و در مدت کوتاهی که در پرسپولیس بود گل‌های مهمی زد که باعث شد جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران پیدا کند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری در مورد بازی فردا شب پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد و قطعا به راحتی نمی‌تواند صعود کند. همیشه الدحیل و پرسپولیس تقابل‌های جذابی داشته‌اند ولی امسال الدحیل متفاوتی خواهیم دید چون بازیکنان خوبی دارند. امسال هم پرسپولیس مشکلات زیادی داشته و مهاجمان خوبش را هم از دست داد. قطعا پرسپولیس در این بازی محکوم به برد است چون در بازی قبل مقابل النصر عربستان شکست خورد و باید این بازی مهم و حساس را ببرد که بتواند ۳ امتیاز مهم را از گروه مرگ بگیرد. در این گروه روی کاغذ استقلال تاجیکستان ضعیف‌ترین تیم است که شاهد بودیم مقابل الدحیل به تساوی رسید؛ اما تیم پرسپولیس نباید هیچ‌کدام از رقبای خود را دست کم بگیرد.

وی افزود: به نظر من یحیی گل‌محمدی در ترکیب اولیه مقابل الدحیل قطر از وحید امیری و مهدی ترابی استفاده نمی‌کند و قطعا به جای این بازیکنان می‌تواند از سروش رفیعی و امید عالیشاه بهره ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تعطیلی مداوم لیگ، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد این تعطیلی لیگ باعث می‌شود بازیکنان از شرایط ایده‌آل خود فاصله بگیرند. قبل از شروع لیگ همه تیم‌ها یک برنامه بدن‌سازی سنگین را پشت سر می‌گذارند که آماده مسابقات شوند؛ اما متاسفانه بعد از چند هفته دوباره لیگ تعطیل شد. در بازی مقابل النصر شاهد بودیم بازیکنان افت کرده بودند و از شرایط ایده‌آل خود خیلی فاصله داشتند و همین موضوع باعث شد مقابل النصر شکست بخوریم. النصر قبل از بازی مقابل ما در لیگ خودشان هم بازی کرد و بازیکنانش با آمادگی جسمانی بسیار بالا توانستند پرسپولیس را شکست دهند. لیگ عربستان مثل لیگ اروپاست و بازی‌ها به شکل فشرده‌ برگزار می‌شود.

منصوری در مورد احتمال بازگشت یورگن لوکادیا گفت: از نظر فنی همه از لوکادیا راضی بودند و در مدت کوتاهی که در پرسپولیس بود گل‌های مهمی زد که باعث شد جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران پیدا کند. به نظر من یورگن لوکادیا پازل گم شده پرسپولیس است و قطعا با بازگشت او مشکل گل‌زنی حل می‌شود.

وی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه بدون هماهنگی کادرفنی بازیکن جذب کرده، پاسخ داد: در بحث فنی همه چیز در دست سرمربی است. وقتی مدیریت می‌خواهد حتی ماساژور برای تیم استخدام کنند باید از سرمربی مشورت بگیرد. امیدوارم جذب نبیل باهویی که سرمربی خواهان او نبوده پشت پرده نداشته باشد. این بازیکن ۳۰۰ روز است که گلی را به ثمر نرسانده و نمی‌دانم بر چه اساسی و معیاری او جذب شده است. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگی هم جذب کند. به نظر من این بازیکن نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند و متاسفم هنوز هماهنگی لازم بین مدیرعامل و سرمربی ایجاد نشده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تلاش برخی بازیکنان برای گرفتن پیراهن رونالدو، یادآور شد: بحث رونالدو و مسی فرق می‌کند و در فوتبال روز دنیا این اتفاق‌ها می‌افتد و هر کسی دوست دارد که پیراهن‌های این دو بازیکن بزرگ را داشته باشد؛ اما خیلی عجیب بود که مدیران باشگاه تیم خودمان را رها کردند و به تیم حریف رسیدگی کردند. متاسفم برای این موضوع و همین کار باعث باشد بازیکنان از لحاظ روحی افت کنند.

منصوری در مورد قرار نگرفتن گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی تیم گفت: گولسیانی بازیکن خوبی است و می‌تواند در هر شرایطی به گل‌محمدی و تیم کمک کند. خوشبختانه تیم از سه مدافع خوب و باکیفیت برخوردار است که جای هیچ نگرانی برای کادرفنی نیست و هر موقع بازیکنی مصدوم شود می‌توانند از جایگزین استفاده کنند. به نظر من محمدحسین کنعانی‌زادگان بهترین بازیکن پرسپولیس از اول فصل بوده است. پرسپولیس در سه جام مهم حضور دارد تا اگر بازیکنی مصدوم شد از بازیکن‌های جایگزین استفاده شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس