به گزارش مشرق، سیدمیعاد صالحی در مراسم افتتاح پل روگذر پیامبر اعظم (ص) ورامین گفت: در طول هشتاد سال گذشته که خط سراسری شکل گرفت، هیچ تقاطع روگذر یا زیرگذری وجود نداشت و ایمنی مردم در اثر سوانح و برخورد با قطار در خطر بود.
به گفته معاون وزیر راه وشهرسازی با وجود احداث خط دوم و در آینده نزدیک خط سوم در مسیر شرق، نیاز به افزایش ایمنی و سرعت سیر در نقاط مختلف وجود داشت که دولت سیزدهم با جدیت این موضوع را دنبال کرده است تا ایمنی مردم افزایش یابد.
او میگوید: این بزرگترین پل روگذر راهآهن در تمام کشور است که رفع معارضات آن بسیار دشوار بود و از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ پنجاه درصد پیشرفت داشت و در دوساله ابتدایی دولت سیزدهم پنجاه درصد باقیمانده به نتیجه رسید.
او گفت: امکان احداث پل کوتاهتر با منابع کمتر هم بود، اما با توجه به توسعههای آتی شهرستان ورامین این موارد در نظر گرفته شد تا در آینده هم مردم ورامین مشکلی نداشته باشند.
صبح امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه با حضور سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راهآهن، پل روگذر ماشین رو پیامبر اعظم (ص) در ورامین افتتاح شد.
این پل ۴۰۸ متر طول دارد و برای احداث آن ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
این پل بزرگترین پل روگذر راهآهن کشور محسوب میشود.