کد خبر 1532957
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

برخورداری از یک فضای بیرونی و محیط آرامش بخش، می‌تواند برای ساکنین و افراد خانواده یک نعمت واقعی باشد. فرصتی برای بازسازی یک رویای شخصی کوچک از رایحه‌ها و رنگ‌ها، که به ما کمک کند تا در یک لحظه از ازدحام و شلوغی شدید روزانه فرار کنیم. و به محیطی امن و دوستداشتنی برای سپری کردن اوقات فراغت پناه بریم. خوشبختانه این روزها بازار محصولات نوین و کاربردی همچون چوب پلاست در محوطه سازی، روف گاردن و دکوراسیون فضای باز بسیار داغ است. محصولی که علاوه‌بر زیبایی ظاهری از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

چگونه فضای باز را به بهترین شکل دکوراسیون کنیم ؟

حال این فضا چه تراس باشد و چه باغ، روف گاردن باشد یا حیاط ویلا فرقی نخواهد داشت. مهم این است که از این محیط نهایت استفاده را برده و آن را به گوشه‌ای عالی برای آرامش و استراحت تبدیل کنید. اما راز ایجاد همچون محیطی این است که سبک و جزئیات را به روشی درست ترکیب کنید. مبلمان باغی، سازه یا هر عنصر دیگری را بدرستی انتخاب کنید که نه تنها شخصیت شما را نشان دهد، بلکه شخصیت بقیه ساکنین را نیز منعکس کند.

انتخاب محصول مناسب فضای باز و بیرونی !

چوب پلاست را می‌توان به عنوان اولین محصول مختص فضای باز با ظاهری شبیه به چوب اما کیفیتی مثال نزدنی معرفی کرد. متریالی چند منظوره که در فضای باز و نیمه باز بسیار پرکاربرد است. از کفپوش تا سقف و نما را می‌توان با آن طراحی کرد. حتی تایل چوبی که یکی از محصولات پرسرفدار بوده و بیشتر در فضای نیمه باز کاربرد دارد نیز با چوب پلاست در دسترس است. این محصول نه تنها در روند تولید موجب قطع درختان نخواهد شد که برای تولید آن از چوب بازیافتی استفاده می‌شود. ضمن اینکه قابلیت بازیافت را، حتی پس از سال‌ها استفاده خواهد داشت و دوباره به چرخه طبیعت باز می‌گردد. به همین علت است که با مشخصه دوستدار زیست در سرتاسر جهان معروف شده است.

چوب پلاست یک محصول کاملا غیرسمی است، هیچ نوع ماده‌ای را که ممکن است با آن تماس پیدا کند، جذب نمی‌کند و بنابراین بسیار ایمن است. تصادفی نیست که پرمصرف‌ترین محصول بوده و دوستدار محیط زیست معرفی می‌شود. همه این ویژگی‌ها آن را به متریالی مناسب نه تنها برای فضای باز که به منظور هرنوع کاربری در محیط بیرونی تبدیل می‌کند که طیف گسترده‌ای از دکوراسیون فضای باز و البته نیمه باز (مراکز تجاری-اداری، رستوران، کافی شاپ و ...) را در برمی‌گیرد !

چگونه فضای باز را به بهترین شکل دکوراسیون کنیم ؟

پروفیل چوب پلاستیک از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردار بوده که آن را برای کاربرد در فضای باز و بیرونی مناسب نموده است. از جمله می‌توان به آبگریزی و مقاومت بالا در برابر رطوبت یا بارش برف و باران، دوام بسیار بالا در هوای گرم و مقاومت در برابر اشعه فرابنفش و ... اشاره نمود.

اصلا می‌توان اینطور بیان کرد که چوب پلاست همان چوب طبیعی تقویت و مقاوم شده است. به طور خاص، هر عنصر یا سازه ساخته شده از این متریال قطعا یک انتخاب عالی است : زیرا از یک ماده بسیار سبک اما بسیار مقاوم، مستحکم در برابر هرنوع شرایط جوی (گرمای بیش از حد، یا سرما)، عوامل فیزیکی- محیطی و ... امتحان خود را به خوبی پس داده است.

محیط را با فضای سبز و آرامش بخش دلنشین کنید !

همانطور که می‌دانید گیاهان تأثیر مثبتی بر روحیه افراد دارند، به طوری که باغبانی به عنوان یک داروی ضدافسردگی مؤثر در نظر گرفته می‌شود. باعث آرامش می‌شود و باید این را بپذیریم که نمای بسیار بهتری در هر محیطی ارائه می‌دهند! علاوه‌بر این، برخی از گیاهان توانایی منحصر به فردی برای جذب گرما دارند، به همین دلیل است که با ایجاد فضای سبز، کاربرد گیاهان در گرم‌ترین روزهای تابستان بسیار مفید است. اینجاست که نقش یه فلاورباکس چوبی که ترکیبی بی‌نظیر با فضای سبز را ایجاد می‌کند، بسیار دلنشین خواهد بود.

کنار هم قرار گرفتن چوب و سر سبزی گیاهان و گل‌های تزئینی می‌تواند انتخابی خاص و متفاوت باشد. ضمن اینکه اگر بدانید گلدان‌های شما هیچ آسیبی به طبیعت وارد نکرده و به این راحتی‌ها هم از بین نخواهد رفت. بنابراین می‌توانید فضای باز و بیرونی‌تان را با فلاورباکس چوبی دکوراسیون کنید. با خیالی آسوده حتی درخت یا درختچه را درون این گلدان‌ها بکارید و این اطمینان را داشته باشید که ظاهر اولیه‌شان را به بهترین شکل حفظ خواهند کرد.

در فضای باز محیطی امن و خصوصی ایجاد کنید !

تنها کافیست برای فضایی که قصد دکوراسیون آن را دارید یک آلاچیق چوبی یا پرگولا چوبی انتخاب کنید. در کمترین زمان ممکن محیطی مناسب و فضایی امن و خصوصی برای شب نشینی‌ها و دورهمی‌های دوستانه‌تان فراهم خواهد شد. این سازه‌ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن با پروفیل چوب پلاستیک ساخته و پرداخته خواهند شد. از رنگبندی‌های متفاوت تا ابعاد و اندازه دلخواه، همگی مواردیست که طبق سلیقه شما سفارشی خواهد شد.

چگونه فضای باز را به بهترین شکل دکوراسیون کنیم ؟

جزییاتی که نباید در گوشه بهشت بیرونی شما نادیده گرفته شود، نورپردازی است: باید نورپردازی این محیط طوری باشد تا به درستی شب‌های بیرون از منزل را روشن کند. به عنوان مثال، می‌توانید نورپردازی کف و سقف را به طور کاملا حرفه‌ای انجام دهید تا علاوه‌بر تامین نور مناسب برای تاریکی شب، از لحاظ زیبایی شناختی نیز فضا را تغییر دهید.

انتخاب مبلمان مناسب برای دکوراسیون فضای باز !

ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما اولین چیزی که باید در مورد مبلمان فضای باز فکر کنید، مصالح یا همان متریالی بوده که برای اجرای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه یکی از رایج‌ترین آنها چوب پلاست است که اتفاقا با عنوان محصول دوستدار محیط زیست معروف شده است. این محصول برای ساخت و اجرای مبلمان، یک جایگزین همیشه معتبر برای چوب بوده که آسیب‌های وارده به چوب طبیعی را نخواهد داشت. از اثرات آب و هوای بارانی یا برفی از بین نخواهد رفت و نیاز به نگهداری خاصی ندارد. بنابراین با قرار گرفتن مبلمان یا سازه‌های ساخته شده با این محصول حتی در فصول سرد سال نیز نیازی به نگرانی نخواهد بود.

هنگامی که فضای بیرونی خصوصی‌تان را مبله می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید آن را به مکان ویژه خود تبدیل کنید. یک پناهگاه واقعی که در آن می‌توانید در آرامش کامل توسط طبیعت احاطه شوید. به عنوان مثال، قطعا دوست دارید بتوانید زیر نور خورشید دراز بکشید و از یک روز زیبا و صاف لذت ببرید و در کمال آرامش یک نوشیدنی سرد بنوشید. پس چه چیزی بهتر از یک محیط آرام و دلنشین این حس را برای شما فراهم می‌کند !

مجموعه چوب پلاس در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان چوب پلاست و خدمات قابل اجرا با این محصول در سراسر ایران است. برای مشاوره رایگان در زمینه مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید

۰۹۱۲۰۹۱۹۵۱۲


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس