image-20231005173751-2.jpeg

اعلام خبر قطع پشتیبانی بایننس از شبکه پالیگان در حالی منتشر شد که مدیرعامل بایننس، در یک پست توییتری تمامی ادعاهای مرتبط با خروج مدیران یا قطع همکاری و پشتیبانی از پروژه‌ها را رد کرده بود.

سرویس اقتصاد مشرق - با توجه به اعلام رسمی روز گذشته بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال جهان، تصمیم به قطع پشتیبانی از شبکه پالیگان در بازار NFT خود گرفته است. این تصمیم از سوی بایننس در یک پست وبلاگی به تفصیل توضیح داده شده ایت. بایننس دلیل این تصمیم را بخشی از استراتژی مداوم این صرافی برای بهینه‌سازی ارائه محصولات مختلف در بازار NFT بایننس عنوان کرده است. از آنجایی که NFTهای پلتفرم بزرگ سندباکس نیز بر روی شبکه پالیگان ساخته شده‌اند، بایننس به برنامه استیکینگ NFT این پلتفرم نیز خاتمه می‌دهد.

بازار NFT بایننس به پشتیبانی از شبکه پالیگان خاتمه داد!

اعلام خبر قطع پشتیبانی بایننس از شبکه پالیگان در حالی منتشر شد که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، در یک پست توییتری تمامی ادعاهای مرتبط با خروج مدیران یا قطع همکاری و پشتیبانی از پروژه‌ها را رد کرده بود. در همان پیام، او اشاره کرده بود که بایننس در حال مدیریت و تنظیم مجدد برخی از پروژه‌های قدیمی خود است.

هشدار بایننس به خروج NFTهای پالیگان از این پلتفرم

این صرافی در اطلاعیه خود اعلام کرده است که از تاریخ ۲۶ سپتامبر، کاربران دیگر نمی‌توانند NFTهای پالیگان را در بازار NFT بایننس خریداری یا لیست کنند. همچنین، کاربران دیگر نمی‌توانند توکن سندباکس را به عنوان پاداش روزانه در ازای استیک NFTهای لند (LAND) که متعلق به شبکه پالیگان است دریافت کنند.

بایننس اعلام کرده که پشتیبانی از NFTهای مبتنی بر شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس در تاریخ ۲۶ سپتامبر ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت تهران قطع خواهد شد، و کاربران از آن زمان نمی‌توانند NFTهای مذکور را خریداری یا لیست کنند. همچنین، کاربران فرصت دارند تا تاریخ ۳۱ دسامبر ساعت ۲۳:۵۹ به وقت جهانی (۱۱ دی ماه ساعت ۳:۲۹ صبح به وقت تهران) NFTهای مبتنی بر شبکه پالیگان خود را از بازار NFT بایننس خارج کنند و پس از این تاریخ، دسترسی به NFTهای شبکه پالیگان در این پلتفرم برای همیشه بسته خواهد شد.

بازار NFT بایننس به پشتیبانی از شبکه پالیگان خاتمه داد!

گفتنی است، بایننس این تصمیم را با وجود این واقعیت گرفته که شبکه پالیگان به عنوان یکی از بزرگترین و برترین شبکه‌های بلاک‌چینی و دارنده توکن بومی متیک، چهاردهمین ارز دیجیتال برتر بازار، است و تاریخچه قدرتمندی در این صنعت دارد. این شبکه به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز و NFTهای خود را با سرعت بالا و هزینه کمتر ایجاد کنند، و این ویژگی‌ها آن را به یک رقیب جدی برای شبکه اتریوم تبدیل کرده است.

علاوه براین، مجموعه NFTهای سندباکس دومین مجموعه NFT پرمعامله در شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس محسوب می‌شود که دارای قیمت کف 899.15 کتیک (معادل 494 دلار) و حجم معاملات بی‌سابقه 20.2 میلیون متیک (معادل 11.1 میلیون دلار) است.

با این حال، تصمیم بایننس برای قطع پشتیبانی از شبکه پالیگان در بازار NFT نشان‌دهنده این است که دلایل دیگری نیز در پس‌زمینه این تصمیم وجود دارد. احتمالاً مسائلی مانند استقرار و مدیریت پروژه‌ها، نیازهای کاربران، ریسک‌های امنیتی یا دیگر عوامل در این موضوع دخیل هستند. تصمیم به قطع پشتیبانی از یک شبکه معتبر همچون پالیگان تصمیم دشواری است و احتمالاً با توجه به مسائلی که مطرح نشده‌، بایننس به دلایل مشخصی این تصمیم را گرفته است.

لازم به ذکر است با این اقدام، بعد از حذف پالیگان، بازار NFT بایننس در حال حاضر تنها از سه شبکه بلاکچینی بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، اتریوم و بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    خخخخخ
  • هموطن GB ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مشرق جان، میشه لطفا زحمت بکشید و متن بالا را به فارسی ترجمه کنید. اصلا بهتر است اصل متن انگلیسی را بگذارید و زبان فارسی کلا بگذارید کنار. زنده باد زبان امپریالیسم و استعمار. حیف خون شهدا و آه و اشک خانواده آنها که برای دفاع از مرزهایی رفتند که شما حتی حاضر به پاسداری از زبان این مرز و بوم نیستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس