زنگ خطر اف‌بی‌آی از جنگ داخلی و یورش مجدد حامیان ترامپ به کنگره!

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (۲۰۲۴) نشریه آمریکایی «نیوزویک» به نقل از FBI فاش کرد که خطر هجوم مجدد هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره و وقوع جنگ داخلی جدی است.

به گزارش مشرق، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری آمریکا (۲۰۲۴) یک نشریه آمریکایی گزارش داده FBIاز بیم بروز شورش داخلی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هواداران دونالد ترامپ را تحت نظر گرفته است.

نشریه آمریکایی نیوزویک روز پنجشنبه گزارش داد که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، پلیس فدرال آمریکا (FBI) از بیم وقوع هجوم مجدد هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا (کاپیتول) در نظر دارد فعالیت دسته‌های حامیان ترامپ را زیر نظر قرار بگیرد.

بر اساس اطلاعات محرمانه‌ای که «نیوزویک» کسب کرده است، FBIدر آمریکا در سندی بدون اشاره به فعالیت حزب یا تابعیت سیاسی گروه خاصی از وجود چالشی که آن را رویارویی با «تروریسم داخلی» عنوان کرد در آستانه انتخابات آتی آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش، پلیس فدرال آمریکا از چالش مخالفان دولت کنونی بایدن و حامیان دونالد ترامپ در آستانه انتخابات سرنوشت ساز این کشور یاد کرده است.

یکی از مقامات این دفتر که خواست نامش فاش نشود، گفت: «FBI در وضعیت تقریباً دشواری قرار گرفته است.»

وی افزود که دفتر تحقیقات فدرال آمریکا مصمم است تا آنچه را که از طرفداران سرسخت ترامپ به عنوان «تروریسم داخلی» از آن یاد کرد را مهار کند و از تکرار حمله به ساختمان کنگره جلوگیری کند.

نیوزویک در مصاحبه با بیش از ۱۰ مقام دولتی فعلی و سابق متخصص در عرصه تروریسم اذعان کرده که غالب کارشناسان موافق هستند که فضای حزبی و انتخاباتی کنونی به طور خطرناکی با خطر نه تنها خشونت، بلکه تهدید «جنگ داخلی» در شدیدترین سناریوها همراه خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    حق با اف بی آی هست. کسانی که حامی ترامپ تروریست قاتل سردار سلیمانی هستند خودشان هم تروریست اند.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    خدا کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس