کد خبر 1533183
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
نه به احساسات مادری برای رسیدن به جایزه نوبل

نرگس محمدی، پاداش پا گذاشتن روی احساسات مادرانه و اقدامات ضدایرانی‌اش را گرفت و برنده جایزه نوبل ۲۰۲۳ شد.

به گزارش مشرق، کمیته نوبل نروژ روز جمعه ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام کرد جایزه سال ۲۰۲۳ خود را به نرگس محمدی، فعال حقوق بشر ایرانی، اهدا می‌کند.

دبیر این کمیته که سخنان خود را به زبان فارسی و با عبارت «زن، زندگی، آزادی»، شعار نمادین اعتراضات ۱۴۰۱ ایران، شروع کرده بود گفت این جایزه به پاس مبارزه نرگس محمدی علیه «سرکوب زنان در ایران»! و تلاش او در راستای «ارتقای حقوق بشر و آزادی برای همگان» داده می‌شود.

این برای دومین بار است که جایزه صلح نوبل به یک ایرانی می‌رسد. پیش‌تر شیرین عبادی که به اقدامات ضدایرانی و تجزیه‌طلبانه‌ مشهور است و بارها خواستار افزایش تحریم‌ها علیه کشورمان، حذف تیم‌های ورزشی ایران از رقابت‌های بین‌المللی شده، در سال ۲۰۰۳ این جایزه را به خود اختصاص داده بود.

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی یکی از محکومان فتنه سال ۸۸ سال است. وی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی یک سال و نیم کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت هشت سال و نیم حبس، از زندان آزاد شده بود.

وی در طول سال های محکومیتش همواره حاشیه ساز بوده و با دروغ پردازی ها سعی در ایجاد حاشیه کرده بود. برخلاف اخباری که از وضعیت وی و شایعه شکنجه او مطرح شده بود، تصاویر آزادی وی که حاکی از اضافه وزن وی داشت، در آن زمان واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

اما ادامه دار بودن اقدامات ضدایرانی و امنیتی نرگس محمدی باعث شد تا وی به جرم اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور دوباره بازداشت شود.

محمدی که پیشتر مشمول رأفت اسلامی شده بود، اخیرا اقدام به برخی تحرکات خاص و تعجب آمیز زده که این سوال را در ذهن ایجاد می کند که انگیزه های او از این گونه رفتارهای عجیب چیست؟!

* دروغ عدم تحویل دارو به نرگس محمدی

ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز مدعی شدند که داروهای نرگس محمدی به وی تحویل داده نشده بود اما همان زمان مشخص شد که کلیه داروهایی که نامبرده به همراه داشته پس از بازگشت از مرخصی در تاریخ ۲۳ فروردین به صورت کامل تحویل وی شده است. وی در روز ورود به زندان توسط پزشک عمومی وقت زندان نیز معاینه شده و تمام تمهیدات پزشکی لازم در این خصوص نیز محل توجه بوده است.

همچنین به دلیل تمام شدن یکی از داروهای خارجی این زندانی که به اندازه کافی همراه او نبوده، داروی مشابه ایرانی در اختیار وی قرار داده شده بود اما خانم محمدی از دریافت آن امتناع کرده و پس از هماهنگی با خانواده نامبرده، مقرر شده است داروی خارجی مورد نظر وی تهیه و تحویل بهداری زندان شود. حتی سازمان زندان‌ها به خانم محمدی اعلام کرده بود که آمادگی دارد حتی داروی خارجی مورد نیاز وی را نیز از بیرون زندان تامین کند، اما او بر تامین دارو از سوی خانواده خودش اصرار کرد.

* دروغ ضرب و شتم در زندان

۲۱ شهریور ماه سال جاری در حساب اینستاگرامی منتسب به نرگس محمدی با انتشار مطلبی ادعا شدکه این فرد در محل بهداری زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که این موضوع به سوژه‌ی جدید رسانه‌های معاند تبدیل شد.پس از این موضوع، روابط عمومی سازمان زندان‌ها هرگونه ادعایی از سوی نرگس محمدی مبنی بر ایراد ضرب و شتم در مورد این فرد را تکذیب و اعلام کرده این ادعاها به هیچ وجه صحت ندارد.

* نه به احساسات مادری برای کسب جایزه نوبل!

همچنین وی طی ۷ ماه گذشته از حق مرخصی قانونی خود از زندان استفاده نکرده و از خانواده و وکلای خود نیز خواسته برای خروج از زندان کفیل وی نشوند. موضوعی که بسیاری او را به دلیل مادر بودنش مذمت کردند و معتقدند او با سیاسی کاری حاضر شده «مادر بودن» خودش را زیرسوال ببرد. به واسطه حضور فرزندان نرگس محمدی در خارج از کشور، وی طی ماه‌های گذشته و با مساعدت و همکاری مقامات زندان حتی اجازه استفاده از تلفن همراه به صورت محدود و صرفا برای تماس با فرزندان خود را نیز داشته، اما او از همین امکان نیز برای پیشبرد اهداف خود در کسب جایزه صلح نوبل و پیشبرد بازی طراحی شده سوءاستفاده کرده است.

از سوی دیگر وی در همین چهارچوب از فرصت های درمانی داخل زندان استفاده نمی کند، دائما در حال طراحی و اجرای اقداماتی خلاف نظم زندان و برهم زننده فضای آرامش سایر زندانیان است و اقدامات دامنه دار تبلیغی را آغاز کرده که شامل دروغ هایی همچون تهدید جانی وی در زندان و مواردی از این دست می‌شود.

نه به احساسات مادری برای رسیدن به جایزه نوبل

وعده دریافت جایزه نوبل در ازای رفتارهای افراطی

بررسی های دقیق تر در مورد چرایی رفتارهای نرگس محمدی نشان می‌دهد این اقدامات عمدتاً ریشه در وعده هایی دارد که به وی داده شده است.

در حالی که کمیته نوبل در حال بررسی گزینه‌های خود برای اعطای جایزه صلح نوبل بود، پیام‌هایی از سمت شیرین عبادی و عبدالکریم لاهیجی به نرگس محمدی ارسال شده بود که چنانچه وی رفتارهای تند و افراطی خود را تشدید کند، آن ها می‌توانند نظر اعضای کمیته نوبل برای اعطای این جایزه سیاسی به وی را جلب نمایند.

بر این اساس برای نرگس محمدی دستور العمل‌هایی تهیه شده که وی طی چند ماه گذشته در حال اجرای آن‌ها بوده تا بتواند نظر اعضای کمیته نوبل را جذب و این جایزه را نصیب خود کند و البته بازی طراحی شده تبلیغاتی علیه وضعیت حقوق بشر در ایران را نیز پیش ببرد که او در این مسیر نیز موفق عمل کرد و بالاخره جایزه نوبل را از آن خود کرد.

برخلاف جریانی که در حال برجسته کردن ارزش این جایزه توسط یک ایرانی هستند که سید محمد خاتمی، رئیس جمهور وقت در برابر سوال خبرنگاران درباره جایزه صلح عبادی، گفته بود: «از دیدگاه من جایزه صلح نوبل خیلی مهم نیست... چون این جایزه بر اساس ملاک‌‏های کاملاً سیاسی داده شده، افرادی مانند بگین، کارتر و انور سادات و پرز هم این جایزه را دریافت کردند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    82 26
    صدتا از این نوبلها هم بگیرید تاثیر نداره دیگه تموم شدید خخخخخح
    • ستاره سربی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      30 65
      شب دراز است و قلندر بیدار
    • DE ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      11 66
      شب دراز است و قلندر بیدار
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      60 18
      خدا لعنتتون کنه قلندرهای بدبخت مگه ما میزاریم آسیبی به کشور ما وارد کنید
    • BE ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      35 3
      قلندر دوزاری: چاغو کشها و ضعیفه های نهدره و امثالهم خس و خاشاک هستند. تو بخواب.
    • BE ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      20 2
      قلندر دوزاری: چاغو کشها و ضعیفه های نهدره و امثالهم خس و خاشاک هستند. تو بخواب.
    • BE ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      23 4
      قلندر دوزاری: چاغو کشها و ضعیفه های نهدره و امثالهم خس و خاشاک هستند. تو بخواب.
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      38 3
      قلندرهاتون رفتن تو گونی چه خبر از منقلاب ۲۵ شهریورتون خخخخخخ
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      18 4
      قلندرهاتون خبلی وقته کردیم تو گونی باز ادعا کنید بخندیم :)
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      17 2
      قلندر رو قنبر با دنپایی زد تو سرش سقط شد تا دیگه بیدار نمونه
    • CA ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      62 5
      قلندرهاتون همون کفتارهایی بودن که به آرمان علیوردی و روح الله عجمیان گله‌ای حمله کردن. جای قلندرهاتون همونجائیه که دواعش رفتن.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    40 8
    شیرین عبادی دوم.
  • DE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    28 13
    خخخ این که تابلو بود کاش اینا رو تبعید می کردن
    • هاشمی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      79 12
      رأفت اسلامی پدر ملت رودرآورده. رأفت اسلامی در تضاد باقاطعیت قانون است. رأفت اسلامی برمخالفان قسم خورده تاثیری ندارد. والسلام
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      9 17
      رأفت اسلامی اتمام حجتی هست بر امثال این افراد، اتفاقا خوب واقعیتها رو به همگان معلوم می‌کنه که مرض آدم فروشی از کدوم طرفه
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      4 3
      اینکه رافت نیست صدقه سریه وگرنه قانون تواین مملکت نزول زده وتبعیضی فقط برای طبقه متوسط ومتوسط به پایینه
  • DE ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    31 6
    خخخخخخ شیرین بادی چه شکری توانست بخورد که این یکی میخواهد بخورد.
  • Reza IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 17
    خانم نرگس محمدی گهتخار ماست هورا
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      7 2
      تمام ....ها افتخار شما جنبش فواجعه :)
  • BE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    35 11
    حالا انگار چه آشه دهن سوزیه. این به اصطلاح جایزه رو به شارون و رابین بچه کش هم دادن. خخخخخخخ!
  • روجا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    23 8
    جایز پوچ صلح نوبل بیشتر اوقات به وطن فروشانی که سگ زنجیری آمریکا و دشمنان استقلال و آزادی کشورهای مستقل و انقلابی بوده اند اهدا شده است جایی که قصاب فلسطین اسحاق شامیر ، مناهم بگین جلاد ، انور سادات، شیرین عبادی و آن سان سوچی و...جایزه صلح نوبل دریافت کنند معلوم است ته این لیست زنک فتنه گر مزدور غرب چون نرگس محمدی خواهد بود‌ .
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    27 9
    می خواستم به زن پوچ مغز هرهری مذهب مزدور بیگانه نرگس محمدی بگویم صد تا جایزه نوبل صلح و ادبیات و ..هم بگیرید جای تو ته ته ته زباله دانی است ‌ و تو با نوبل و بی نوبل ارزشی برابر سطلی زباله هم ندارید.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    14 8
    نوبل خونین
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    25 5
    اسحاق شامیر مناهم بگین باراک اوباما شیرین عبادی و اکنون و امروز نرگس محمدی ماچه خوک کثیف... شاید اینجوری پیش می رود سال دیگر نوبت معصومه قمی کلا ( مصیحک علینژاد یا ملیجک علینژاد) برسد.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    16 10
    جایزه صلح نوبل فاقد ارزش است. البته پولش خوبه
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      8 36
      افتخاره که یک بانو باعفت ایرانی واسلامی خودش نوبل برنده میشه
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      28 7
      پولشم خوب نیست ،پول چی؟پول خون هموطنان خود!؟بخوره توی سرشون،بدست آوردن پول اینجوری بهر قیمتی از الان عاقبتشم معلومه،وگرنه برای تن‌فروشی هم پول میدن
    • مرگ بر آمریکا IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      25 7
      با خون جوون هایی که شهید شدن مثل شهید علی وردی و... خوب پولی به جیب زدن این حرام لقمه ها. مشرق تورو قرآن منتشر کن
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      کی بودگفت بانو باعفت !!؟ خخخ شیرین عبادی باعفته!؟ بی حجاب همجنس باز نرگس محمدی !؟ بی حجاب موافق همجنسبازی حامی اسرئیل کودک کش و عربستان خبرنگار اره کن .نامادر که بخاطر پول حاضر به صحبت با بچه هاش نشد!!!؟ ببین جایزه صلح نوبل رو به چه عفیفه هایی دادن !!؟ جایزه گه نوبل
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    23 4
    تا بداند کافر و گبر و یهود که در این صندوق جز لعنت نبود اگر روزی آلفرد نوبل می داست که قرار است جایزه صلح نوبل به افراد شیاد و شارلاتان و لمپنی چون نرگس محمودی برسد از این کارش پشیمان نی شد‌
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      8 6
      موافقم ،غرب با سیاست بازی برای هیچ چیزی اعتبار نگذاشته ،جشنواره کن سیاسی ،ورزش سیاسی ،اسکار سیاسی و حالا نوبت به جایزه نوبل رسیده که بهر ترتیب ممکن خرج اهداف سیاسی زده و تایید شارلاتانیسم نظم سیاه غربی شود.
  • SE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    20 19
    جمهوری اسلامی باعث شد نرگس محمدی جایزه نوبل رو بگیره!
  • قلندر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    11 15
    ایکاش کمی عقل داشت کسی که احساسات مادری را زیر سوال میبرد ضمنا کسی که نام زن ایرانی را بلند مرتبه مرد همین نرگس محمدی است رسوا کننده ی ابهامات زندان
  • سید IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    25 4
    مرگبر منافق ووطنفروش
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      3 1
      بشمارولی شمارش زیاده وبعضیای دیگه هستن
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    21 4
    دنیا دوست را با دنیا فریب میدهند
  • نرگس PT ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    10 33
    هیچ وقت فکر نمیکردم از خوندن یک متن پر از نفرت و عصبانیت و تحقیر احساس خوشحالی کنم! این متن با همه نفرت و عصبانیت و تحقیرش عمیقا نشون میده حق با کیه!
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      11 4
      تحقیر رو امثال این زن با گدایی نوبل بهر قیمتی حتی دور انداختن بچه خود ،خودشون برای خودشون پیشاپیش خریده اند
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      10 4
      اره حق با شما جنبش فواجعه کاملا مشخصه انقلاب هم که کردید الته در وطتن فروشی و شرزگی خخخخخ
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    26 8
    همین که با گذشت این چند سال هنوزم آگاه نشده و هدفش متاسفانه بین تلاش برای ترویج خشونت و فتنه گری بین مردم خودش و آب ریختن به آسیاب دشمنان ایران و بردن جایزه بی ارزش نوبل سیاسی ،در حال نوسان و سرگشتگی هست، نشون میده این زن هنوز همون گمراهی هست که بوده، زندان برای اینجور افراد فقط جایی برای مفت خوری و چاق شدن و دهن کجی کردن به کشور خود، نه جایی برای آدم شدن یا حداقل آگاه شدن.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    6 7
    من کاری به کارای گذشته ش و سابقه اش ندارم اون خودش می‌دونه و خدای خودش که برای این حق الناس هشتاد ملیون نفری باید به خدا جواب پس بده که چرا از دشمنای این مردم حمایت کرده، ولی مادری که بچشو برای اهداف چرت سیاسی و سیاسی بازی بیندازه دور،خودشم بطور قطع موجودی کثیف، پست بی ارزش و دور انداختنیه
  • BE ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    12 3
    جنایت این جایزه تنها از جانیان غربی بر میاد که دانشمنده ایرانیو چه اتمی چه غیره ترور کنند و دوزاریهای بی درو پیکری مثله این رو جایزه بدند.
  • ایرانی DE ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 1
    خخخخخ
  • حامد پلاس IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 3
    مجموع ۳۱ سال زندان و ۵ بار مجرمیت و چندین ده ضربه شلاق برای این زن نه تنها تنبیه و انتباه و ندامت به همراه نداشت بلکه هر روز داره بی پروا تر از دیروزش عمل میکنه که حاصل عملکرد نادان برای نرگس جایزه پر طمطراق صلح نوبل نیز بود
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 2
    اهای قلندرهای بیدار، زلنسکی غربگدا نیاز داره بهتون
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 4
    هرکس مخالف کشور و مردم و وطن فروش،شد جایزه گرفت
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    12 4
    این زن ها چقدر قوی و نترس بار اومدن !!!! هزار بار قویتر از مردها هستن
    • حمید IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 2
      اتفاقاً به شدت زپرتی هستن!
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    6 2
    صرف نظر از درست یا نادرست بودن نظرات وعقاید نرگس محمدی واینکه جایزه صلح نوبل با توجه به برندگان آن شاید به صلح طلبان واقعی نرسدولی خجالت آوراست که او را 10 سال زندان کردند.مگرمسلح بوده ؟ آیا جنگ مسلحانه کرده یا ترور کرده؟ بجز گفتار وصحبت ازچه ابزاری استفاده کرده؟
  • م ح IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    4 3
    دم آمریکایی ها گرم خوب خرهایی گیر آوردند تا بخای سواری میدند...وطن فروشی با توهم وطن پرستی!!!!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 2
    تا حالا این جایز نامصطلح نوبل که نام واقعیش پشت نام صلح مخفی شده حداقل به سه جنایت کار شارون و شیمون‌پرز و سوچی که در فلسطین و میانمار کشتارنسلی راه انداختند داده شده و در سال ۲۰۰۳ هم به شیرین عبادی داده شد که تقاضای بمباران اتمی ایران توسط امریکا رو کرد داده شد که کاملا چنین تقاضای جنایتکارانه‌ و وطن فروشانه‌ای هم با صلح تناقض داشت هم با انسانیت و حالا هم به یک وطن فروش دیگر بنام نرگس محمدی داده شده، در اصل نام این جایزه، جایزه برای "جنایت و خیانت و وطن فروشی" است.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 4
    استخون خوکی که جلوی این مزدورشون انداختن چرب و چیلیه و گوشت و دنبه داره! معلومه زنک بی شرف بله قربان گو و وطن فروش خوبی بوده
  • فرهاد IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 0
    الان نظر خاتمی برای شما سند شده؟! ایشون خیلی نظرات دیگری هم مخصوصا در یک سال اخیر داشته اند...
  • کارمند ساده IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    1 4
    تجربه را تجربه کردن خطا است ، رحم، شفقت و ... ممنوع، بگذارید او هم مثل منافقان و شیرین عبادی بعداز طلاق به یک پیرزنی در این ۵۰, ۶۰, سال آخر عمرش که در زندان یا غربت و .... بگذارد و از این دنیا برود....
  • علی NL ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    9 8
    دست گربه به گوشت نمیرسه میگه اخه
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      7 8
      این گوشت ارزونی شما فواجع بخورید هارتر شید خخخخخ
    • BE ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      5 4
      این بدبختها تو هلند فقط مواد مخدر میخورند گوشت کجا بود. خخخخخخخخخخخخخخخ!
    • BE ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      2 3
      بین دوستان به هلند میگیم گداخونه. یه نشت موادی و گدا گرسنه. خخخخخخخخخخخ!
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    4 5
    جایزه نوبل افریطه گری
  • FR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    6 7
    این جایزه وطن فروشی یک میلیون یورویی ست که لابد به فرزندانش میدهد و ننگ آن هم برای جریان فتنه سبز و خاتمی و میر یزیدو یارانشان
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    10 8
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿۱﴾ بريده باد دو دست ابولهب و مرگ بر او باد (۱) مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ ﴿۲﴾ دارايى او و آنچه اندوخت‏ سودش نكرد (۲) سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿۳﴾ بزودى در آتشى پرزبانه درآيد (۳) وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿۴﴾ و زنش آن هيمه‏ كش [آتش فروز] (۴) فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿۵﴾ بر گردنش طنابى از ليف خرماست (۵)
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    9 15
    افتخار میکنم که هموطنی مثل خانم نرگس محمدی دارم
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    11 9
    وقتی یک نجاست صلح نوبل میگیره، باید فاتحه اون سازمان معطی نوبل و احفاد و اجدادش رو خوند.
  • شیرازی NL ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    14 6
    از آن شیرین عبادی که چند سال پیش جایزه وطن فروشی گرفت چه به ایران رسید که از این یکی بخواهد برسد؟! این جایزه پخش کن ها هر سال می گردند و و نگاه می کنند چه کسانی پا روی منافع ملی خود گذاشته اند و برای آنها سینه زده اند. خب طبیعی است که آخر سال نیز به "وطن فروشترین" آنها جایزه می دهند. پارسال یک خائن بلاروسی بود، امسال یک میهن فروش ایرانی است و سال آینده هم یکی دیگر از همین قماش! این دور باطل همچنان ادامه خواهد داشت. البته کسانی هم هستند که از روی نادانی و خوش خیالی گمان می کنند، بیگانگان جان سربازان خود را به خطر می اندازند، آن همه پول و نیرو هزینه می کنند و از آن سر دنیا بلند می شوند و می آیند تا برای آنها دمکراسی بیاورند و آنها را به پیشرفت و خوشبختی برسانند! کسی هم نیست از آنها بپرسد آخر آن همه گونی های پر از دمکراسی برای عراق، افغانستان، سوریه، ... مردم آن کشورها را به کجا رساند که بخواهد ملت ایران را برساند؟ آخر نادانی و ساده انگاری هم اندازه ای دارد!
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    8 8
    هر جوری فکر می کنم نرگس محمدی انسان قابل احترامی هست
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 2
      کاش فکر کردن بلد بودی خب!
  • ایرانی واداده بیکار BE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    8 15
    همه دروغ گو هستند و شما راست گو . !!!
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      13 8
      نه شما فواحش راست میگید :)
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      3 4
      بارک الله به ادب ات که به قوم و خویشت شما می گی!
    • BE ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      6 3
      این فواحشه وطنی فقط بدرد جایزه نوبل میخورند چون هیجا کار براشون نیست. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      2 5
      22:24 باز ما یه قوم خویشی داریم شما فواحش که همونم ندارید معلوم نی از کجا عمل اومدید :)
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      22:24 خوب جواب این 21:15 بی ادب رو دادی رسول خدا فرمودند کسی که حیا ندارد ایمان ندارد. مولا علی هم فرمودند کسی که ادب ندارد عقل ندارد
  • علی GB ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    7 25
    حالا یه سوال. این مادر چه خطری میتونه برای نظام شما داشته باشه ؟! مگه نظام شما مردمی نیست؟
    • BE ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      15 1
      مگه مادرها نمیتونن خائن جانی خرابکار و یا منافق و مجاهد باشند؟
    • مهراوه IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      10 2
      مادر؟؟؟؟😏بزار خیالت رو راحت کنم ،این خانم که هیچ ،اگه تمام دنیا هم یکی بشن هم نمیتونن کوچکترین خطری برای جمهوری اسلامی داشته باشند،نمونه ی کوچکش هم همین یک سال اخیره که صدای زوزه سگان داخلی و خارجی گوش خودشون رو کر کرد ولی تنها اثرش در جمهوری اسلامی پاکسازی و غربالگری در کشور بود😏 جناب فکر نمیکنم سوسک خطری داشته باشه برای کسی ولی فکرم نمیکنم کسی در چاه فاضلاب رو باز بزاره و خونه شو جولانگاه این حشرات موزی کنه😉😏
    • علی یوسفی IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      بهشت زیر پای،مادرهست، ولی،پارسال دختری هم که میخواست،مادر،شود،بیش از ۵۰۰جوان فرستاد سینه خاک وه همشون مادر بودند مادرانی داشتند
  • لیلا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 1
    این سیستم رافت اسلامی که آقایان علم کردند که هر چی وطن فروش خائن را به این شیوه از مجازات فراری بدن، واقعا چه معنی داره؟؟؟؟!!!! تا کی بی عدالتی و تبعیض حتی در اجرای قانون؟؟!!!
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 1
    ابروی نوبل رفت
  • ایرانی اصیل IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 1
    حق به صهیونیست است که از تولید انگلش مانند نرگس محمدی حمایت و موجب افتخار به انگلی که ریشه اش حتی بی ریشه است چون صهیونیست ریشه ندارد !!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    6 2
    خاک بر سر لش و هرزه ی بی حیا و بیشرفت کنند ای خبیث ننگت در همین بس که حرام زادگان اسرتئیل حامی تو ی نکبت شدند ای مذبله مرگت باد
  • CA ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    12 0
    جایزه غربی/صهیونیستی نوبل به درخواست رژیم صهیونیستی به نرگس محمدی بهترین دوست رژیم صهیونیستی و دشمن جمهوری اسلامی رسید و اکنون کلکسیون نوبل متعلق به دو وطنفروش منفور شیرین عبادی و نرگس محمدی‌ است. نامزد دریافت نوبل غربی/صهیونیستی برای سال آینده سلوان مومیکا برای آتش زدن قرآن.
  • NL ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 0
    خاک بر سر غربیها که بازی همچین زنی رو میخورن
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    4 0
    نوبل کی بودی تو بدبخت
  • CA ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    16 0
    جایزه غربی/صهیونیستی نوبل به درخواست رژیم صهیونیستی به نرگس محمدی بهترین دوست رژیم صهیونیستی و دشمن جمهوری اسلامی رسید و اکنون کلکسیون نوبل متعلق به دو وطنفروش منفور شیرین عبادی و نرگس محمدی‌ است. نامزد دریافت نوبل غربی/صهیونیستی سال آینده دولت سوئد و سلوان مومیکا برای آتش زدن قرآن . 😈👹
  • ارش IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    16 0
    معلومه که طرف با دل و جانش خوش خدمتی کرده ، که وزیر اطلاعات رژیم آدمکش بهش تبریک گفته .
  • GB ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 0
    چرا باید نظام این همه باج به این خانم بدهد, واقعن این سوال خیلی از کسانی هست که حتی ایرانی هم نیستند, ما که ایرانی هستیم نمیدانیم که چرا نظام و در راس ان قوه قضاییه در مقابل این زن این همه کوتاه میاد, شما ها بهشت هم به این زن بدید نمیتونید حقوق بشری که قصد بر اندازی نظام را دارد راضی کنید. پس چرا ؟؟؟
  • DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 7
    پا گذاشتن روی احساسات مادری ؟؟؟ این زن را سالهاست از این زندان به آن زندان می برند ، او را ممنوع الخروج کردند ، بچه هایش بدون مادر مجبور به مهاجرت شدند تا حداقل پدری بالای سرشان باشد . .هرچند دیدگاه اصلاح طلبانه او را قبول ندارم اما به شجاعت او در مقابل این دستگاه هولناک درود می فرستم . ضمنا افرادی که برای دادن این جایزه تصمیم می گیرند ، آدمهائی بی طرف هستند ،
  • اس US ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 14
    اگر پرونده سازی و بازداشت و... در مرامتان نبود و گوش شنوایی داشتید و در اظهار نظر آزاد بودم جوابتان را میدادم.
  • US ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    9 0
    جايزه صلح نوبل و گردانندگان آن همگى بدون استثنا پاپت صهيونيست ها و اسرائيل كودك كش آمريكاى جنايت كار بر ضد بشريت هستند . اين جايزه قلابى و جعلى را براى فريب افكار مردم جهان كاملا سياسى نموده اند كه به هر شخص كه براى ميهن و مردم خود براى حمايت از اسرائيل و آمريكا خيانت كند مشمول أخذ اين جايزه ميشود . مثلا شيرين عبادى بيسواد و دلقك را بنام حقوقدان رسانه اى ميكنند كه ميليون ها حقوق دان واقعى در جهان هستند كه بدون هيچگونه ادعا مشغول كار خود هستند .شيرين عبادى يك ليسانس حقوق است كه بعد از أخذ ديپلم متوسطه فقط سه سال دانشكده حقوق را تمام كرده و خودش را بنام حقوق دان جا زده است كه ما ميدانيم كه او واقعا بيسواد است و تنها هنرش خيانت بمردم ايران و ميهن خود ايران ميباشد كه ننگ بر وى باد. حالا نوبت به يك زن خائن و بدكاره نرگس محمدى رسيده كه صهيونيست جهانى او را علم كرده و جهاديان را فريب بدهند غافل از اينكه مردم ايران و جهان خيلى با هوشتر از اين جنايت كاران هستند كه كه فريب آنها را نميخورند و به آن جنايت كاران ميگويند كه حناى شما ديو سيرت هاى انسان نما رنگى ندارد. حالا منتظ باشيد كه سال ديگر و يا دو سه سال ديگر اين جايزه قلابى را به آن زن فاحشه مفلوك مصى على نژاد خواهند داد. !ش
  • Ahmad IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    9 1
    برید مصاحبه امنه بهرامی درمورد شیرین عبادی رو بخونید تا بفهمید چه جماعت کثیفی هستین این ضدانقلابا
  • US ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 1
    آقايان سران مملكت و دستگاه قضائى كشور لطفا اين مسئله ؛رأفت اسلامى ؛را در باره جنايت كاران و خيانت كاران جمع كنيد.با عرض معذرت اين رآفت اسلامى نيست اين حماقت است كه در حق مردم و مملكت انجام ميشود و جنايت كاران اغتشاشگران را پر رو ميكند. من با اصل رآفت اسلامى مشكلى ندارم ولى معتقدم اين رآفت اسلامى در حق خانواده هائى كه بدليل مشكلات مالى شرمنده زن و بچه خود هستند بايد أعمال شود نه در حق وطن فروشان و خيانتكاران بمرد م و ميهن.
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    این جایزه برای مصی بود، چرا حقشو خوردند، این همه سخنرانی و دوندگی و حرومزادگی، آخه چرا!!!؟؟؟
  • مسلم IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    شرایط لازم برای گرفتن جایزه نبل 1 گوش به فرمان امریکاه انگلستان اسرائیل بدون چون وچرا2دروغگو بازیگرخوب 3کتک خورش ملس باشه 4 وطن فروش 5عاشق شهرت ویزای شینگن 6 خاعن ارزشهای انسانی درصورت لازم «بستگی به نظر آن سه کشور در جای یقه پاره کنه برا بچه های کاروگربه های محل درجای کروکور»خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس