حزب‌الله عملیات رزمندگان فلسطینی را تبریک گفت

جنبش حزب‌الله لبنان ضمن تبریک عملیات نیروهای مقاومت فلسطین، اعلام کرد که نیروهای این جنبش با سران مقاومت فلسطین در ارتباط مستقیم هستند.

به گزارش مشرق،جنبش حزب‌الله لبنان، صبح امروز (شنبه)، عملیات نیروهای مقاومت فلسطین را بخصوص به رزمندگان «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تبریک گفت.

حزب‌الله ضمن تبریک عملیات موفق مقاومت فلسطین اعلام کرد: «این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایت‌های پیوسته اشغالگران و تعرضات پی‌درپی‌ آن‌ها به مقدسات، آبرو و کرامت [مسلمانان] است. این عملیات تاییدی دوباره است بر اینکه اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت تنها گزینه مبارزه با تجاوزات و اشغالگری است. این عملیات پیروزمندانه پیامی نیز برای جهان عرب، جهان اسلام و جامعه بین‌المللی بخصوص آنانی دارد که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با این دشمن هستند، با این مضمون که آرمان فلسطین زنده است و تا زمان پیروزی و آزادسازی [خاک] از بین نخواهد رفت».

مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: «ما از امت عربی، امت اسلامی و آزدگان جهان می‌خواهیم تایید و حمایت خود را از مردم فلسطین و جنبش‌های مقاومت اعلام کنند؛ جنبش‌هایی که یکپارچگی خود در میدان را با خون، حرف و عمل ثابت می‌کنند».

حزب‌الله در پایان اعلام کرد: «فرماندهی مقاومت اسلامی لبنان از نزدیک با تحولات مهم فلسطین همگام است و اوضاع میدانی را با اهتمام زیاد دنبال می‌کند. مقاومت لبنان با فرماندهی مقاومت فلسطین در داخل و خارج [فلسطین اشغالی] در ارتباط مستقیم است و رویدادها و روند عملیات را به‌صورت مستمر ارزیابی می‌کند، ازاین‌رو ما کابینه دشمن صهیونیستی را به درس و عبرت گرفتن از چیزهایی فرا می‌خوانیم که مقاومت فلسطین در میدان نبرد و جنگ آن‌ها را ثابت کرده است».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. 

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    12 5
    منشه امیر گفت نگرانی بزرگ از مرزهای شمالی جائی که حزب الله لبنان حضور دارد وجود دارد .
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      6 2
      ماشاالله مقاومت خوشحالمون کردین الله اکبر
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    9 3
    احسنت
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 7
    شیخ حسن عزیز براشون نیروی کمکی بفرست
  • حمیدرضا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 5
    *** تلاوت و حلول ترنم و عطر آمدن مهدی موعود امام زمان --عج-- را بوجود آوردید خدا یاور و نگهدارتان .
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    9 5
    مرگ بر اسرائیل حق امد وباطل نابود شد به امید پیروزهای بزرگتر برای مردم فلسطین وامت اسلام امین
  • Puyamotlaq IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    5 2
    فان حزب‌الله هم الغالبون
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 4
    الان باید حزب الله به جای بیانیه دادن اقدام به آغاز عملیات موشکی و زمینی ضد رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی بزند تا جبهه ای جدید برای حمایت از نیروهای حماس در جنوب باز شود. نباید به اسرائیلی ها فرصت پاسخ داده شود.
  • سعید IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    حزب الله فقط شعار میده. سالهاست که حماس را یاری نکرده. الانم همینطور
  • امید IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    کاش نیرو ثبت نام میکردن برا عزام و میرفتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس