اینفوگرافیک/  آمار پنج ساعت نخست عملیات «طوفان الاقصی»

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر با تایید اسارت نظامیان صهیونیست در دست نیروهای مقاومت فلسطین، اذعان کرد: حماس در نوار غزه گروگان گرفته است؛ در این درگیری‌ها تعدادی از سربازان ما کشته شدند.

به گزارش مشرق، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز شنبه، ۷ اکتبر اعلام کرد سخنگوی ارتش اشغالگران اسارت نظامیان صهیونیست در دست مقاومت فلسطین را تایید کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حماس اسیر جنگی دارد.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در ادامه تصریح کرد: حماس در نوار غزه گروگان گرفته است؛ در این درگیری‌ها تعدادی از سربازان ما کشته شدند.

این مقام صهیونیست گفت: نبردها تاکنون در ۲۲ نقطه ادامه دارد؛ ۴ گردان دیگر هم به ۳۱ گردان مستقر در مرز غزه اضافه خواهند شد.

این در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن، از تل‌آویو در جنگ با مقاومت فلسطین حمایت می‌کند. جلسه بعدازظهر نتانیاهو برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت درگیری با فلسطین شکست خورده و به وقت دیگری موکول شد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با حمله «طوفان الاقصی»، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ساعتی پیش از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیروهای حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    10 0
    وعده خداوند بر نابودی اسرائیل در سوره اسرا دارد محقق می شود. ارتش‌ها ونیروهای نظامی همه دول اسلامی هم به میدان نبرد با اسرائیل حرمله کودکش وارد شوند واین غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام برکنند. این فرصت نابودی اسرائیل هر صد سال یک بار اتفاق می افتد ونباید این فرصت را سوزاند اگر این فرصت نابودی اسرائیل بسوزد و ترامپ یا جمهوری خواهان حامی اسرائیل دوباره سر کار بیایند اسرائیل دوباره جان می گیرد و فلسطین و امت اسلام تا صد سال دیگر در اسارت یهود باقی خواهد ماند و کشور اسرائیل در همه خاور میانه گسترش پیدا خواهد کرد. اکنون دول اسلامی به خانه عنکبوت حمله کنند وبه مانند جمال عبدالناصر همیشه قهرمان وغیرتمند با اسرائیل بجنگند و برای همیشه دول اسلامی خودشان وملتشان را از کابوس هشتاد ساله اسرائیل ویهود خلاص کنند.
  • US ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    2 0
    لا حولا ولا قوه الابلا العلی العظیم منتظر هستید پول بفرستید پول به چه دردی می خورد توخونه بشینم پولم حمایتم می کندفکر اشتباه وبی فایده مهم جفت هم درمیدان علیه کفر درغیر اینصورت اسراییل غاصب درب کشور خواهد رسید
  • انتقام IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    الله اکبر . الحمدلله .
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    جنگ نابودی اسرائیل به خواست خدا شروع شد،الله اکبر✌️ فلسطینی های زیادی هم شهید خواهند شد😔 ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    تازه اولشه، هنوز درهای جهنم به صورت کامل باز نشده. وعده الهی سلاخی قوم یهود به دست قوای اسلام و ریختن اجساد نجس آنها در مدیترانه است.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    الحمد لله
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 2
    از فرداست که التماس اعراب بلند میشود برای آتش بس وصلح ‌ خدا وکیلی همه وارد جنگ شوید
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 2
      بچای اینهمه عرب مفتخور شکم پرست چند تا غزه ای دلاور داشتیم این جنگ تا حالا تموم شده بود
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    حرف درمورد نابودی اسراییل درست ازاب درامد-مسلمانان ظرف یک روز(اسرائیل مدعی قدرت نظامی اطلاعاتی،امنیتی وفرماسونری پوشالین...)رافروبپاشندوجشن پیروزی درتمام ایران وکشورهای مسلمان برپا شدفقط نباید صهیونیستها باتبلیغات وخبرپراکنی اوضاع را سوپرایزشون فرض کنند-باید تااین افعی زخمی جان دوباره پیدا نکرده،مثل حمله طالبان به یانکیها فرصت بهشون نداد وطالبان را بایدفرستادبه سوریه ولبنان وفلسطین...برای حمله نهایی
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    به این میگن تنبیه بازدارنده متجاوز از این به بعد دیگه اسراییل فلسطینی ها رو قتل عام نمیکنه مثل لبنان
  • دنی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    تازه اولشه انتقام خون حاج قاسم مونده هنوز
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    الآن دست القسام هستند و بعد بدست القصاب میرسند عجله نکنید !
  • حسین IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    ناشکری نکنید اگه قرار باشه اینجوری کم بیارید پس با ما ایرانی ها چطور میجنگید ما از همه بیشتر به خون شما تشنه ایم
  • جلال IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 1
    به امید دنیای بدون جنگ. کاش راهی بود میشد بریم به غزه
  • عنترنشنال IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    یه موشکم بزنید به مقر موشهای رسانه ی دروغگوی عنترنشنال که اسپانسر جدیدشون بعد عربستان اسقاطیل شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس