عملیات «طوفان الاقصی» در صبح روز شنبه توسط نیروهای مقاومت فلسطینی آغاز شد. عملیاتی که مورد حیرت جهان قرار گرفت. مقامات اسرائیلی درباره این عملیات لب به اعتراف گشودند.

به گزارش مشرق، دیروز صبح نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. حملات امروز در سرزمین اشغالی با حملات قبلی بسیار فرق دارد. در عملیات «طوفان الاقصی» برنامه‌ریزی دقیقی شده بوده به طوری‌که در جنگ‌های پیشین و تنش‌های سال‌های اخیر، روزهای قبل آن بارها فضاسازی و هشدارهایی از سوی مسئولین و رسانه‌های صهیونیستی داده می‌شد. اتفاقی که در روزهای اخیر در سطح پایین هم رخ نداد.

اعتراف جهانی به تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی


حملات غافلگیر کننده امروز، دولت نتانیاهو را در برابر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی قرار می‌دهد؛ به گونه‌ای که در روزها و ساعات گذشته هیج نشانه‌ای از طرف اسرائیلی دال بر پیش بینی چنین حمله‌ای و به تبع آن آمادگی لازم برای مقابله با آن وجود ندارد. در گذشته در چنین مواقعی، معمولاً ارتش اسرائیلی قبل از حملات فلسطینی، هشدارهای لازم را به شهرک‌های پیرامونی نوار غزه می‌داد، اما این بار چنین اتفاقی نیفتاد و حتی گنبد آهنین هم مثل دفعات قبل عمل نکرد.

عملیات «طوفان الاقصی» آن‌قدر کوبنده و غافگیرانه بود که وزیر خارجه انگلیس در توییتی نوشت از اقدامات نیروهای مقاومت شوکه و وحشت‌زده شده است.

اعتراف جهانی به تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی


خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی به این نتیجه رسیده است که پرواز پاراگلایدرهای مقاومت در آسمان شهرک‌های اشغالی حاصل برنامه‌ریزی یک یا دو شب نیست. یعنی برای این عملیات روزها و شاید ماه‌ها روی آن مطالعه شده است.

اعتراف جهانی به تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی


خبرنگار فاکس‌نیوز در فلسطین اشغالی، اوضاع را اینگونه گزارش می‌کند: «اوضاع خیلی خیلی بد است؛ برخی چیزها را به خاطر مسائل امنیتی نمی‌توانیم گزارش کنیم!»


سردبیر نشریه صهیونیستی «جویش کرانیکل» روز شنبه در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: « اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد. هرگز در عمرم شاهد چنین چیزی نبودم.»

اعتراف جهانی به تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی


خبرنگار شبکه ۱۴ اسرائیل: «رویداد پیچیده، مساله اسرا است. با فرض اینکه بخواهید همه را زنده برگردانید، شکست نوار غزه در صورت لزوم بسیار دشوار خواهد بود.رهبران ارشد سیاسی مجبور خواهند شد یکی از سخت‌ترین تصمیم‌ها را برای دولت بگیرند، این که آیا با تمام قوا بجنگند، حتی به قیمت عدم بازگشت اسرا، یا اینکه با وجود آسیب بسیار شدید، به نوعی واکنش نشان دهند. که به آنها آسیبی نمی رساند.»

اعتراف جهانی به تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی


هم‌زمان با عملیات گروه‌های مقاومت، توییت عربی رهبر انقلاب تاکنون بیش از ۱ میلیون بار دیده شده است و توسط کاربران عربی در حال وایرال شدن است. رهبرانقلاب در این توییت برشی از سخنان چند روز رهبرانقلاب است که درباره زوال اسرائیل مطرح شده بود.

اعتراف جهانی به تحقیر رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی

نگاهی به شیوه بازتاب رسانه‌های ضدانقلاب به اخبار امروز

خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال در حالی با جلیقه ضد گلوله گزارشگری می‌کند که عده‌ای در کنار او با لباس راحتی در حال اسکوتر سواری هستند. ترس و نگرانی در این خبرنگار کاملا نمایان است.


تصویری از ماتم و عزاداری شبکه من‌وتو برای صهیونیست‌ها و عصبانیت مجری این شبکه بهایی از پیروزی فلسطینیان!


مجری شبکه بهایی من و تو در گزارش اخبار نتوانست عصبانیت خود را از حملات فلسطینی‌ها به سرزمین‌های اشغالی پنهان کند. وی حتی با رژیم‌صهیونیستی خود ابراز همدردی می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 0
    این عملیات هیمنه بوشالی صهیونیست رو منهدم کرد وبه دلباختگان اسراییل واقعیت را نشان داد.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    درعملیاتهای قبلی اسرائیل شروع کننده بود وبه سرعت بعداز انجام عملیاتها به حالت آماده باش در می آمدند ولی این دفعه نتوانست عملیاتها را پیش بینی کندو عملیات برق آسا ومتهورانه بود ویکی از دلایل تلفات آنها همین است
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 1
    مردم عادی و زن و بچه رو گرفتن شکنجه میکنند مثل داعش، افتخار هم میکنند
    • سید IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      مردم عادی که سرزمین دیگران راغصب کرده وپشیمان نیستند وبسیارپررو ونژادپرست هستند وبازبان خوش نمیروندبیرون باید چکارکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس