القسام: در چند جبهه به نبرد علیه اشغالگران ادامه می‌دهیم

سخنگوی گردان‌های القسام با تاکید بر پشتیبانی موشکی از رزمندگان مقاومت در شهرک‌های اشغالی، تأکید کرد: در چند جبهه به جنگ علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم.

به گزارش مشرق، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام، امروز یکشنبه، ۸ اکتبر اعلام کرد: ما از ملت خود در تمام میدان‌های ملی می‌خواهیم در این نبرد که در تاریخ جاودانه خواهد شد، شرکت کنند.

ابوعبیده افزود: فرماندهی القسام طی ساعاتی قبل، شب گذشته و سحرگاه امروز توانست تعدادی از نیروها را پایگاه‌های نظامی با دیگر نیروها جایگزین کرده و عملیات نفوذی جدیدی را برای پشتیبانی از مجاهدین با تجهیز چند جبهه انجام دهد.

سخنگوی القسام در ادامه ضمن تاکید بر اینکه رزمندگان مقاومت را با شلیک ۱۰۰ موشک در شهرک سدیروت حمایت کردیم، تاکید کرد: رزمندگان ما درگیر مبارزات شدید و قهرمانانه هستند و در چند جبهه به نبرد ادامه می‌دهند؛ مبارزاتی که باعث کشته و زخمی شدن نیروهای دشمن می‌شوند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز گذشته، شنبه ۷ اکتبر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

سرهنگ «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که در حمله روز گذشته نیروهای حماس به اراضی اشغالی ۳۰ سرباز ارتش این رژیم کشته شده‌اند و شمار تلفات اشغالگران به ۳۵۰ نفر افزایش یافته‌ است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    خدا محمود عباس را هدایت بفرماید کاری طی دهه ها کرد که برخی خواب روند و سست شوند و با حمایت و همکاری برخی همزبان . انگار تعمدا سعی کردن برخی از ساکنان . محیط خود را جدا از امثال غزه و اردوگاه ها احساس کنند .
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس