20 شهرکِ صهیونیست‌نشین نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که به دلیل حملات نیروهای حماس و در پیش بودن پاسخ نظامی این رژیم علیه غزه ۲۰ شهرک نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۰ شهرک مسکونی نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

براساس گزارش شبکه سی ان ان، از شهرک نشینان ساکن این مناطق خواسته شده است که خانه‌های خود را به دلیل حملات کنونی نیروهای حماس و واکنش نیروهای نظامی این رژیم به حملات حماس تخلیه کنند.

یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به سی ان ان گفته: حملات شدید در داخل غزه در پیش خواهد بود. وی تاکید کرده است که دولت و ارتش رژیم صهیونیستی از صبح روز یک شنبه در خال تعیین اهدافی برای پاسخ نظامی به عملیات نیروهای حماس هستند.

رسانه‌های صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- خبر داده‌اند که طی عملیات نیروهای حماس دست‌کم ۴۰۰ صهیونیست در حمله رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند و شمار مجروحان به ۱۸۶۴ نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت همچنین ده‌ها صهیونیست را اسیر گرفته‌اند که «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ساعات آینده آمار دقیق آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    4 0
    انشالله نابودی کامل رژیم صهیونیستی
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس