ادعای کشته شدن ۱۲ تایلندی و 10 نپالی در فلسطین اشغالی

سخنگوی وزارت خارجه تایلند ادعا کرد که ۱۲ شهروند این کشور در درگیری‌های اخیر در فلسطین اشغالی کشته و ۱۱ تبعه هم اسیر شدند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی خبر می‌دهند، مقام‌های تایلندی مدعی کشته و اسیر شدن تعدادی از شهروندان این کشور شدند.

به گزارش شبکه «الجزیره»، سخنگوی وزارت خارجه تایلند در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ۱۲ نفر از شهروندان این کشور طی درگیری‌های اخیر در فلسطین اشغالی کشته شدند.

به گفته «کانچانا پاتاراچوکه»، هشت شهروند تایلندی در حملات اخیر زخمی شدند و تعداد ۱۱ نفر از اتباع تایلندی اسیر شده‌اند.

از سوی دیگر، سفیر نپال در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حداقل ۱۰ شهروند این کشور در حملات فلسطینیان کشته و یک تبعه این کشور مفقود شدند.

انتشار این خبرها در شرایطی صورت گرفته که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت بامداد روز دوشنبه (امروز) گزارش داد که شمار تلفات صهیونیستها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و تعداد افرادی که توسط نیروهای حماس به اسارت گرفته شدند نیز بیش از ۱۵۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه شمار تلفات عملیات اخیر رزمندگان مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی را ۷۰۰ نفر اعلام کرده بود.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که برآوردها حاکی از آن است که تعداد اسرای صهیونیست در غزه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 2
    مردم دنیا باید بفهمن که اسرائیل جای خطرناکیه و نرن اونجا چه توریستی چه کاری و....!!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 5
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      تورو به جدت اینقدراین جمله کپی و کلیشه ای را همه جا تکرارنکن!!! کی گفته چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید واز تو جواب خواسته؟؟؟
  • مهدی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    رژیم منحوس صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    خنگوی وزارت خارجه تایلند ادعا کرد???????????????

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس