کد خبر 1534178
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار افزایش می‌یابد

هندوانه با هر کیلو ۲.۵۰۰ تا ۷.۵۰۰ و گلابی با هر کیلو ۸۰ تا ۱۱۰ هزار تومان به ترتیب ارزان ترین و گران ترین میوه تولید داخل است.

به گزارش مشرق، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۷ تا ۲۳ مهر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد. رصد هفتگی بازار میوه و سبزی‌جات نشان می‌دهد بازار آن آرام است. قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و محصولات به میزان کافی در دسترس شهروندان قرار دارد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو انگور ۳۹.۸۰۰ تا ۷۹، نارنگی ۲۰ تا ۳۴.۸۰۰، سیب دماوند ۳۵ تا ۴۵.۸۰۰، سیب گلاب ۲۰ تا ۴۰، سیب زرد میانه ۳۹.۸۰۰، هلو هسته جدا ۳۵ تا ۴۹.۸۰۰، هلو انجیری ۴۴.۸۰۰ تا ۴۹.۸۰۰، شلیل ۴۸ تا ۶۷، انجیر سیاه ۴۹.۸۰۰، کیوی و آلوچه ۵۹.۸۰۰، انار ۳۹.۸۰۰ تا ۶۹، گلابی ۷۹ تا ۱۴۵ و پسته ۲۷۵ تا ۲۹۸ هزار تومان است.

بازار میوه‌های آبدار همچنان ارزان‌ترین محصولات را به خود اختصاص داده‌اند؛ هر کیلو هندوانه ۲.۵۰۰ تا ۷.۵۰۰ و خربزه ۶ تا ۲۲.۸۰۰ تومان در حال عرضه است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته و از هر کیلو ۶۷.۸۰۰ به ۵۷.۵۰۰ تومان رسیده است.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گوجه فرنگی ۱۰.۸۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، هویج ۱۰.۸۰۰، کاهو رسمی ۲۳.۸۰۰، کاهو سالادی ۲۵.۸۰۰، خیار رسمی ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۱۹.۸۰۰ و لیمو ترش ۴۹.۸۰۰ تومان تعیین شده است. لیمو ترش در یک هفته اخیر افزایش قیمت به نسبت زیادی داشته است.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۱۴.۸۰۰ تا ۱۶.۹۰۰ و انواع پیاز شیری (سفید) ۱۰.۸۰۰ تا ۱۳.۸۰۰، زرد ۱۰.۸۰۰ تا ۱۴.۸۰۰ و پیاز قرمز ۱۷.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

ارزان‌ترین محصول در بازار سبزی‌جات پیاز و هویج و گران‌ترین کلم برکلی و سیر خشک است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

قیمت انواع میوه و سبزیجات +جدول

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس