اعلام آمادگی سپاه برای اعزام گروه‌های امدادی و درمانی به مناطق زلزله‌زده افغانستان

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با دستور سرلشکر سلامی بخش‌های امدادی و درمانی سپاه آماده مشارکت در امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستانی هستند.

به گزارش مشرق، در پی زلزله ۶/۳ ریشتری چند روز قبل در شمال غرب به شهر هرات و ولایات همجوار این شهر در افغانستان سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با مردم مظلوم و مسلمان افغانستان به ویژه خانواده‌های قربانیان و خسارت دیدگان زلزله اخیر همدردی کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این خبر، گفت: با دستور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه مبنی بر امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستانی، یگان‌های امدادی و درمانی سپاه و بسیج آماده هستند تا در صورت درخواست مقامات کابل در چارچوب همکاری‌های انسان دوستانه و بر اساس آموزه‌های اسلامی به کمک مردم زلزله زده و آسیب دیده از زلزله اخیر بشتابند.

سردار شریف افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله علاوه بر کشور عزیزمان در صورت نیاز به مردم سایر کشورهای دیگر بویژه کشورهای منطقه که با مصائبی چون زلزله مواجه شده اند یاری‌ رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    وفقکم الله لکل خیر
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    افغانستان رو بیخیال فعلا غزه زیر حملات سنگین نامردان قرار گرفته بکمک اونا بروید لطفاااااااااا افغانستان رو همه میرن حاجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس