کد خبر 1534351
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
ری پرحادثه‌ترین شهرستان استان در 6 ماه گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: شهرستان های ری با ۲۳۷ حادثه، شمیرانات با ۲۰۳ حادثه و تهران با ۱۰۱ حادثه، بیشترین حوادث استان را در ۶ ماهه نخست سال به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: استان تهران، پر جمعیت ترین و از حادثه خیزترین استان های کشور محسوب می شود.

وی گفت: عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، در ۸۸۱ عملیات مختلف حضور داشتند و به ۱۱ هزار و ۵۹۱ نفر امدادرسانی کردند.

فتحی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران در امدادرسانی های صورت گرفته در ۶ ماهه نخست امسال، ۵۶۷ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل و ۴ هزار و ۱۷۲ نفر را به طور سرپایی مداوا کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها، ۲ هزار و ۲۲۵ تیم عملیاتی با بهره‌گیری از ۸۲۲ دستگاه خودرو عملیاتی حضور داشتند و خدمات امدادی خود را در حوادث مختلفی همچون کوهستان، زلزله، جاده، سیل و آبگرفتگی به هموطنان ارائه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: شهرستان های ری با ۲۳۷ حادثه، شمیرانات با ۲۰۳ حادثه و تهران با ۱۰۱ حادثه، بیشترین حوادث را به خود اختصاص دادند.

فتحی اضافه کرد: هموطنان می توانند در زمان مواجهه با حوادث جاده ای، آوار و کوهستان، با شماره گیری تلفن ۱۱۲، درخواست امدادرسانی خود را به ندای امداد و نجات هلال احمر اعلام نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس