کد خبر 1534636
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
یک ترفند ساده برای افزایش سرعت آیفون در ۳ ثانیه

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رجیستری آیفون ۱۴ را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حمیدرضا دهقانی‌نیا با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون ۱۴ که از سوی برخی رسانه‌ها در قالب نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود، اظهار داشت: طبق برنامه، جمع‌آوری ایفون های ۱۴ و ۱۵ در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون های ۱۴ و ۱۵ بیان داشت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرآیند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق ۱۴ و ۱۵ از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی افزود: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزه استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری انجام شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که صبح امروز سه‌شنبه، در نشست خبری رئیس‌ سازمان استاندارد اعلام شده است: آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 1
    عدم ریجستری شدن گوشی های ایفون 14 و 15 به غیر از سیاست های منفعت طلبانه حکومت دلیل دیگری نداره . حکومت مردمی یعنی همین سیاست و استراتژی ( نظر حکومت : اول بذار خودم خوب بخورم و خوب منفعتش رو ببرم بعد اگر دوست داشتم اجازه میدم مردم هم یک کمی منفعت ببرند و من هم درکنار منفعت اونها باز هم خوب بخورم و خوب ببرم .)
  • هادی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 1
    پول و رانت و آقازاده که باشه رجیستر هم میشه. ما از این تکذیب ها زیاد شنیدیم.
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 1
    یکبار برای همیشه نسخه اجناس آمریکایی را با قانون مصوب مجلس، بپیچید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس