بهره برداری از ۲ هزار طرح پرورشی "شهید سلیمانی" در سطح کشور

وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد ۲ هزار و ۱۵۰ فضای پرورشی در قالب طرح شهید سلیمانی پیش بینی شده که تاکنون ۲ هزار طرح آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه ورزشی دانش‌آموزی در سرجهان فارس افزود: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی این هشتادمین مدرسه فارس است که زمین چمن مصنوعی آن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: زمین چمن دبیرستان فرهنگ با مساحت ۸۰۰ متر مربع و اعتباری ۷۰۰ میلیون تومان ساخته و به دانش‌آموزان شهر کره‌ای تقدیم شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی کمبودهای سرچهان فارس، اظهار کرد: مدرسه‌سازی، جاده‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی این شهرستان در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

تصمیم برای راه‌اندازی رشته‌های هنرستانی متناسب با نیازهای سرچهان

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر خود به سرچهان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، در جمع نخبگان این شهرستان گفت: ایجاد رشته‌های کشاورزی و متناسب با صنایع بومی در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای سرچهان در دستور کار قرار می‌گیرد.

صحرایی با بیان اینکه انتظارات مردم باید متناسب با ظرفیت‌های منطقه، استان و کشور باشد، افزود: تمرکززدایی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به وضع موجود مدارس سرچهان از ۲ برابر شدن سرانه آموزشی مدارس این شهرستان خبرداد.

صحرایی اضافه کرد: با توجه به نیاز دانش‌آموزان، مطالعه تأسیس کانون فرهنگی ورزشی در این شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس