کد خبر 1535807
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
فریبا: شانس آوردیم حریفمان اردن بود!

بازیکن سابق تیم ملی اعتقاد دارد اردن چندین موقعیت ۹۰ درصد را از دست داد و اگر تیم ملی حریف بهتری داشت، برابر این تیم به مشکل می‌خورد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا، بازیکن سابق تیم ملی درباره برد تیم ملی ایران مقابل اردن در تورنمنت چهارجانبه اظهار کرد: به عنوان یک بازی دوستانه بازی خوبی بود زیرا نقاط ضعف و قوت تیم ملی بیشتر از گذشته مشخص شد.

شانس آوردیم!

او ادامه داد: تیم ملی اردن به لحاظ مهارت‌های فردی خیلی پیشرقت کرده است و در دوئل‌های یک در برابر یک و حتی دو در برابر یک به راحتی از بازیکنان ما عبور می‌کردند و به نظر می‌رسید هافبک‌های ما زیاد سخت گیری نمی‌کردند و در واقع خیلی شانس داشتیم آنها در ضربات آخر دچار مشکل بودند. در نیمه اول نفرات رو به جلوی ما یعنی محبی و آزمون و طارمی و حتی جهانبخش وظایف خود را درست انجام می‌دادند اما در عقب زمین تیم ما اشکال داشت و سه موقعیت گل بالای ۹۰ درصد را به حریف دادیم. باید قبول کنیم حریف اردن بود و این موقعیت را تبدیل به گل نکرد اما فردا در بازی‌های مهمتر شک نکنید حریفان از این موقعیت‌ها به راحتی عبور نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

برد قاطع تیم ملی مقابل اردن/ رویارویی قلعه‌نویی با کیروش در فینال +فیلم

ضعف تیم ملی در انسجام دفاعی

فریبا افزود: در کار دفاعی به لحاظ انسجام ایراد داشتیم. در نیمه دوم روزبه چشمی به بازی آمد تا میانه میدان را تصاحب کند و عزت‌اللهی یک خط به جلو برود. بیشترین دلیلی که نتوانستیم خوب بازی کنیم این بود که چشمی و عزت اللهی در عرض هم بودند و این باعث می‌شد اگر هرکدام از آنها دربیل بخورد، هر دو از بازی خارج شوند و در واقع این دو باید در عمق یکدیگر بازی می‌کردند تا همدیگر را پوشش دهند.

بازیکن سابق تیم ملی بیان کرد: تغییرات در نیمه دوم بهتر شد و حملات خوبی انجام گرفتٰ منهای یک پنالتی که به اردن دادیم که من اسم آن را پنالتی مسخره می‌گذارم. تیم حریف در حال حمله بود و تیم ما احتیاج به بازیکنی داشت که در ضد حمله تیم ما را به موقعیت گل برساند که قلعه نویی به عنوان مربی تعویض هوشمندانه‌ای انجام داد و مهرداد محمدی را به زمین آورد و او گل سوم را به ثمر رساند.

باید روی دفاع وسط و هافبک دفاعی کار کنیم

او تصریح کرد: باید در بخش دفاع وسط و هافبک دفاعی بیشتر کار کنیم زیرا در غیر این صورت در بازی‌های آینده کارمان خیلی سخت تر خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میهمان IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    16 1
    روبه چشمی !!! استاد اسدی از روزبه چشمی بهتر بازی میکنه ...
  • شاهد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 0
    شماردم با این تیم اگه هربازی 5یا4 نخوریم شانس اوردیم اردن بقول اقای فریبا حداقل 5تا راحت میزدالبته نتونست در مقابل عربستان قطر عراق کره وژاپن مشکل داریم
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 15
    فریباخانم خوب تعبیرکرده است.
  • رضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    16 0
    چند دقیقه بازی که من دیدم حق برد با اردن بود خداییش. چند موقعیت تک ب تک .خراب کردن پنالتی با این اوصاف اصلا امیدی به تیم ملی نداشته باشیم. خدا کنه به ژاپن نخوریم که ۴ تا بهمون بزنه
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 42
    فریباخانم از کجافهمیدی؟
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 1
      از تو پرسیده بود خانم خانوما ...!!!
  • طبا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 0
    این مدافعان نه قدرت بازیسازی دارند و نه حمل توپ حتی یه متر !!! در بغل پا زدن مشکل دارند و اینقدر کند هستند که با یه کورس ساده حریف تنها با خطا می تونند حریف رو متوقف کنند !!!! بدلیل نبود اعتماد بنفس، با هر پرس ساده، یا توپ رو تقدیم حریف میکنند و یا میکشند زیرش !!!!! اصولاً خط هافبک مون هم تعطیله ، چه برسه به اینکه توقع ارتباط منطقی بین این خطوط رو با هم داشته باشیم !!!! با این شرایط جلوی یه تیم معمولی هم چند تا چند تا گل میخوریم و شک هم نکنید !!!!!
  • میلاد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 0
    خط دفاع ایران خیلی پیر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس