تحلیلگر صهیونیست: حماس همه ما را فریب داد

یک تحلیلگر نظامی صهیونیست ضمن اذعان به پیچیدگی های عملیات طوفان الاقصی، عنوان کرد که این عملیات از سوی فرماندهان و شخصیت های خبره حماس طراحی شده بود.

به گزارش مشرق، تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز شنبه در یادداشتی اذعان کرد: حماس همه را فریب داد و به گونه‌ای رفتار ‌کرد که گویی به دنبال آرام‌سازی اوضاع در مقابل منافع اقتصادی در غزه است اما تمام این مدت در حال آماده‌سازی و آموزش نیروهایش بود.

وی در ادامه افزود: ارتش اسرائیل اما سرمست فناوری های نوین خود در کنترل مرزها بود و گمان می‌کرد دیوارهای هوشمند به خاطر اینکه به پیشرفته‌ترین تجهیزات در جهان مجهز هستند، مانع از عبور مبارزان فلسطینی خواهند شد اما تمامی این دیوارهای هوشمند در همان دقایق اولیه عملیات از میان برداشته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: حماس در موج نخست حمله مقر فرماندهی و نظارت ارتش رژیم صهیونیستی را از کار انداخت و آن را به مدت ۲۴ ساعت از خدمت خارج کرد. شکی نیست کسانی که این حمله را برنامه‌ریزی کردند، فرماندهان و افرادی خبره بودند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس