کد خبر 1536042
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
فرانسه

موزه لوور پاریس اوایل صبح امروز پس از دریافت یک پیام تهدیدآمیز برای بمب‌گذاری به طورموقت تعطیل شد.

به گزارش مشرق، اوایل صبح امروز (شنبه) به وقت محلی، موزه «لوور» پاریس تمامی بازدیدکنندگان و کارکنان خود را در پی دریافت یک تهدید کتبی به بمب‌گذاری خارج کرد و این موزه را به طور موقت تعطیل کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد که تمامی بازدیدکنندگان و کارکنان موزه لوور پاریس اوایل صبح امروز پس از دریافت یک تهدید کتبی مجبور به خروج از موزه شدند و موزه نیز تعطیل شد.

روابط عمومی موزه لوور اعلام کرد که این اقدام به تصمیم دولت برای قرار دادن فرانسه در حالت آماده‌باش بالا پس از یک حمله مرگبار با چاقو در مدرسه توسط یک فرد افراطی مظنون مرتبط است.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، هیچ فردی آسیب ندیده است و هیچ‌گونه حادثه‌ای گزارش نشده است. پلیس پاریس گفته است که بررسی‌ها در موزه در جریان است و پس از آن‌که گردشگران و بازدیدکنندگان موزه را ترک کردند، افسران پلیس،منطقه را محصور کردند.

دولت فرانسه پس از حمله روز جمعه به یک مدرسه، سطح هشدار تهدیدآمیز را بالابرده است و در حال استقرار حدود هفت هزار نظامی با هدف افزایش امنیت در این کشوراست. دولت فرانسه همچنین درباره نگران پیامدهای جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس در فرانسه است.

بر اساس این گزارش، موزه لوور که خانه شاهکارهایی مانند مونالیزا است، روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ هزار بازدید کننده دارد.

رسانه‌های محلی روز جمعه هفته گذشته،(۱۳ اکتبر، ۲۱ مهر ماه) به نقل از پلیس فرانسه گزارش کردند که در حمله یک مهاجم با چاقو به دبیرستانی در شهر «آراس»، واقع در شمال فرانسه یک معلم کشته و دو نفر به شدت زخمی شدند.

شبکه یورونیوز در این خصوص گزارش کرد که عامل مهاجم صبح روز گذشته (جمعه) به دبیرستان گامبتا در مرکز شهر آراس با ۴۱ هزار نفر جمعیت در نزدیکی شهر لیل حمله کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس