کد خبر 1536147
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
شهادت یک عضو حزب الله لبنان | حزب الله بیانیه داد

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای خبر داد که یکی از نیروهایش در حین انجام مأموریت به شهادت رسیده است.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز شنبه از شهادت «علی یوسف علاء الدین» یکی از نیروهای خود خبر داد.

شبکه خبری المنار به نقل از حزب الله گزارش داد که علاء الدین در حین انجام مأموریت به شهادت رسیده است. حزب الله اشاره‌ای به محل دقیق شهادت این نیروی خود نکرده است.

حزب الله شامگاه امروز شنبه، طی امروز دومین بیانیه را درباره حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی جنوب لبنان صادر کرد.

نیروهای این جنبش عصر امروز به یک مرکز مراقبت و دیدبانی نیروهای صهیونیستی در «برکه النقار» واقع در مزارع شبعا حمله کردند و موفق شدند ضمن آسیب زدن به این مرکز، بخش زیادی از تجهیزات فنی و تکنولوژی آن را از بین ببرند.

این جنبش لبنانی ساعاتی پیش نیز حملات موشکی و توپخانه‌ای به مواضع اشغالی صهیونیستها در جنوب لبنان انجام داد. این حملات به مناطق «رویسه العلم»، «السماقه» و «زیدین» صورت گرفت.

حزب الله با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که این حملات در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی صورت گرفت که در جریان آن، مواضع صهیونیستها در مزارع شبعا مورد حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت که به زخمی شدن عناصر اسرائیلی منجر شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم خبر داد که مواضع این رژیم در کفرشوبا بمباران شده است. وی با اشاره به اینکه این حملات به سمت منطقه «جبل دوف» صورت گرفته است، گفت که نیروهای صهیونیستی نیز در حال پاسخ به این حملات هستند.

منابع اسرائیلی خبر دادند که رژیم صهیونیستی از همه شهرک‌نشینان اسرائیلی که در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان حضور دارند، خواسته است که وارد پناهگاهها شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    از حزب‌الله انتظارات بیشتری بود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس