کد خبر 1536878
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

هر چه جلوتر می رویم، صدای اعتراف و اعتراض به شکست در محافل سیاسی اسرائیل بلند تر می شود و نتانیاهو، بیشتر به گوشه رینگ رانده می شود.

صهیونیست ها ضمنا نگرانند، طوفان الاقصی با همه بزرگی و کوبندگی اش، فقط پیش در آمد عملیات بزرگ تر و گسترده تری باشد که اضلاع جبهه مقاومت سالهاست برایش آماده شده و تدارک کرده اند.

آنها می گویند اگر معادله قدرت در مقابل غزه تحت محاصره تا این حد معکوس شده، پس در مقابل برادران بزرگ تر مقاومت، چه کاری از دست شان بر می آید؟!

ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق: ممکن است ‌عملیات بسیار بزرگ حماس، عواقب گسترده ای بسیار فراتر از منطقه غزه داشته باشد.‌ کاملاً روشن است که شکست خوردیم. آن هم به دردناک‌ترین و تلخ‌ترین شکل ممکن. ادعای ادعای نتانیاهو درباره نابودی حماس و تشکیل خاورمیانه جدید، ناشی از استیصال است؛ نتانیاهو تمام شده و تا رفتنش،‌ فرصت خیلی کوتاهی مانده است.

اسموتریچ وزیر دارایی کابینه نتانیاهو: باید با سری خمیده اعتراف کنیم که شکست خوریم. در اجرای قرارداد نوشته شده با خون و اکنون امضا شده با خون شکست خوردیم.

ایهود باراک نخست وزیر سابق: عملیات طوفان الاقصی، شدیدترین ضربه‌ای است که اسرائیل از زمان تأسیس متحمل می‌شود. نتانیاهو مسئول بزرگترین شکست تاریخ اسرائیل است و به کابینه توصیه می کنم که در اجرای عملیات زمینی علیه غزه شتابزده عمل نکند.

منوشه امیر سردبیر رادیو اسرائیل: ایران نیروهای مقاومت را در عمق خاورمیانه به گونه‌ای چیده که بتواند اسرائیل را به محاصره دربیاورد. اسرائیل نمی‌تواند در جبهه‌های مختلف بجنگد؛ جنگ مزمن، بزرگترین خطر است؛ به همین دلیل حمله زمینی به غزه را عقب انداخته است.

بلومبرگ: ایالات متحده از قطر خواست به حزب الله بگوید که جبهه دومی برای جنگ باز نکند.

هاآرتص: لحظه ای که تصویر سید حسن نصرالله را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنیم، آغاز روز قیامت است.

ژنرال بازنشسته آمریکایی: ورود حزب الله به جنگ یعنی بیش از ۱۳۰ هزار فروند موشک که برای به آتش کشیدن شهرهای بزرگ اسرائیل کافی است. دلم می خواهد واقعیت را بگویم، من امیدوارم که بی چون و چرا به طور خصوصی با ایرانیان صحبت کنیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    9 1
    مرگ بر اسرائیل کودک کش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس