کد خبر 1537079
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۹

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی منتسب به حجت الاسلام پناهیان، ویدئویی را با این عنوان که این قرص را به همسرت بده منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خوردن قرص اعصاب برای خانم‌ها در ایران مصرفش جزو بالاترین کشورهاست. بین سنّ سی تا چهل سال. خجالت دارد برای مملکت شیعۀ علی بن ابی‌طالب و اهل‌بیت این همه قرص اعصاب مصرف بشود!

آقایان خواهش می‌کنم شما نه تنها عصبانی نشوید، نگذارید خانم‌تان عصبی بشود. یک چند وقت یک‌بار یک قرصی هست از داروخانه بگیرید این را بدهید به خانم‌تان، این قرص فقط خاصیتش این است که باید آقا به خانم بدهد. خانم خودش این قرص را می‌خورد اثر ندارد. یک کپسول ویژۀ نمی‌دانم چی. این قرص کلمۀ دوستت دارم است. هزار جور هم می‌توانید بگویید. بابا فرشتۀ من! ملکۀ من! این انواع و اقسامش هست. بگیرید، با رنگ‌های مختلف. این را بدهید به خانم‌تان این خیالش راحت بشود.

هر چند وقت یک‌بار بگو که اصلاً خدا تو را برای من انتخاب کرده. اصلاً من همین‌جور به فکر بودم داشتم می آمدم. رفتی مهمانی، بگو خیلی ممنون، دستپخت آن صاحبخانه را تشکر بکن، بگو البته دستپخت خانم من که نمی‌شود که. آقا این خانم شما غش می‌کند، ده تا قرص والیوم اثر دارد. این قرص کلمۀ دوستت دارم است. این را بدهید به خانم‌تان این خیالش راحت بشود. آرامش پیدا بکند، عصبی نشود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    18 2
    حقیقتا درست است ولی آقایان عمل نمیکنند...
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      8 23
      شیخ ابوالمجرد الخوشحال المتول در کتاب خود بنام ام المسائل فی الاحوال الخراب المتأهلون می‌فرمایند : زن مستانید تا آزاد و راحت توانید زیست!!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      8 0
      در جواب شیخ ابوالمجرد: گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده. آقاجان زن بستانید ولی زن خوب بستانید نه سوهان روح
  • حسین IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 0
    عالی بود لذت بردم
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 3
    اثر ندارد. اثر ندارد. اثر ندارد.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 1
    سند معتبر بالاترین مصرف کنندگان قرص اعصاب توسط بانوان ایرانی کجاست ؟ مواظب باشیم گرفتار اخبار غیر واقعی و ساختگی نشویم .
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    14 0
    تا وقتی فرهنگ و اقتصاد و باز تاکید میشود فرهنگ دینی و اخلاقی و معنوی در خانواده ها تقویت و تعمیق نشود مشکلات و چالشهای خانوادگی و افسردگی و نارضایتی و عدم نشاط و اختلاف از بین نخواهد رفت . مجموعه اعتقادات و احکام و اخلاق دینی بالاترین و قویترین و موثر ترین عوامل بازدارنده مشکلات فردی و اجتماعی است . تجربه مکرر در بعد فردی و اجتماعی و حکومتی دقیقا و شفاف نشان داده است که هرجا از ارزشهای دینی و معنوی و احکام مترقی اسلام کوتاه امدیم ضربه خوردیم . راه علاج فقط بازگشت عملی به مجموعه دستورات قران و سیره و سنت پیامبر ص و اهلبیت ع است .
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 2
    کاش من دوستان خونه بهم هدیه بدن بتونم زن بستونم
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 3
    این پناهیان نفسش از جای گرم بلند میشه به نظر بشدت پولدار میاد
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 2
    وقتی خانمها رو از هر طرف تحت فشار میگذارید نتیجه همینه چرا همه رو مقصر میدونید الان سیستم حاکم بر جامعه رو ؟ فقر داریم، استکبار مقصره ! جوانها بی دین شدن ؟ شبکه های مجازی مقصرن ! فرار نخبه داریم ؟ غربگرایی است !! خانم ها بیماری عصبی دارن ؟ شوهرها مقصرن آقا بفهمید ................. مقصر شمایید
  • ادرین DE ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 1
    جناب پناهیان متوجه علت مصرف زیاد قرص اعصاب در ایران نیست؛ نود درصد قرص اعصاب د ایران توسط افراد مجرد مانده استفاده میشه. داری اشتباه میزنی حاجی جان
  • مهدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 0
    باسلام و درود. ما هر روز صدبار میگیم. متاسفانه شرایط اقتصادی طوری شده که اگر هر روز هزار بار فداش هم بشیم نهایتا شرمنده زحماتش و بچه ها هستیم. واقعا قناعت هم حد خودش رو گذشته. ما فشار عصبیمون از بی عدالتی ها و تا مهربانی هاییست که جامعه به درون خونه ها تحمیل کرده. زن ایرانی اونقدر نجیب هستش که محبت رو نه از لب بلکه از روح مردش میخونه. الان همه ما داغونیم. خدا باعث و بانی این موضوع رو هیچ وقت نبخشه. من حقم رو حلال نخواهم کرد. بابت تحقیرهایی که از طرف خانواده شدم و میشم حقم رو حلال نمی کنم. خدا به فریاد این ملت برسه. حق ما این نبود. مردمی که تحریمها و جنگ و ناملایمات رو با مهربانی جواب داد این حقش نبود. به حاج آقا عرض می کنم بجای تجویز قرص آی لاو یو یه قرص سیانوری چیزی به باعث و بانی این وضعیت اسفناک تجویز کنه تا نسل‌های بعدیمون به افغانستان و عراق پناهنده نشوند. واقعا الان خجالت میکشم این مطلب رو می‌نویسم اما عذرخواهی می کنم و مینویسم
    • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 0
      احسنت بسيار منصفانه و زيبا نقد كردين
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    11 3
    مگه فقط زنان قرص اعصاب دارن استفاده میکنن؟ بساطی که خودتون درست کردید مسئولین.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس