ستاد انتخاباتی بایدن به پلتفرم اجتماعی ترامپ پیوست

کارزار انتخاباتی بایدن در اقدامی غیرمنتظره وارد شبکه اجتماعی ترامپ شد و در شبکه اجتماعی ایکس، عنوان کرد: فکر کردیم این اقدام می تواند بسیار خنده‌دار باشد.

به گزارش مشرق، ستاد انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور مستقر آمریکا وارد شبکه اجتماعی «تروث» به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تعلق دارد، شد.

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، ستاد انتخاباتی بایدن از حساب @BidenHQ در شبکه اجتماعی تروث استفاده می کند و اذعان کرده که این اقدام در بحبوحه فعالیت های تبلیغاتی بایدن جهت انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا می‌تواند حرکتی جالب و سرگرم کننده باشد.

حساب کاربری بایدن در شبکه اجتماعی تروز از عکسی فانتزی استفاده کرده است که در قالب آن بایدن با چشمانی لیزری و با طعنه به مسائل ادعایی و مطرح شده از سوی جمهور ی خواهان افراطی ظاهر شده است.

برخی بر این باورند که این اقدام بایدن و کازار انتخاباتی او جهت جذب آرای حامیان حزب جمهوری خواه صورت گرفته است. کمپین انتخاباتی بایدن در اولین پست به اشتراک گذاشته در این شبکه اجتماعی نوشت: خوب بیاید ببینیم که چطور پیش می رود.

این حساب کاربری جدید متعلق به رئیس جمهور آمریکا، کلیپ هایی از سایر نامزدهای حزب جمهوری‌خواه که از ترامپ به عنوان نامزد اصلی این حزب انتقاد کرده‌اند، منتشر کرد.

ستاد انتخاباتی بایدن به بخش مجازی فاکس نیوز گفته است که استفاده از شبکه اجتماعی تروث از سوی این ستاد انتخاباتی سعی دارد به رای دهندگان حزب جمهوری‌خواه نشان دهد که آنها کجا حضور دارند و در عین حال برآن است تا با ترویج اطلاعات غلط و نادرست غلبه کند.

پلتفرم ترامپ جز پلتفرم‌های پرطرفدار و محبوبی در جهان و حتی در آمریکا نیز محسوب نمی‌شود و نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که این پلتفرم تنها ۲ میلیون نفر کاربر دارد. رقمی که در برابر فیسبوک با ۳ میلیارد نفر کاربر و شبکه اجتماعی ایکس با ۵۰۰ میلیون کاربر کاملا ناچیز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس