کد خبر 1537230
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه ای در واکنش به اظهاراتی درباره نتایج نشست جده نوشت:

راهبرد ایران در نشست جده واضح است:

رهبری: «قضیه‌ی فلسطین آنچه که جلوی چشم همه‌ی دنیاست، جنایت نسل‌کشی رژیم غاصب است. این را همه‌ی دنیا دارند مشاهده میکنند. این جنایت جلوی چشم همه‌ی مردم دنیاست. اینها باید محاکمه بشوند. دولت غاصب رژیم صهیونیستی امروز قطعاً باید محاکمه بشود. »

«ملت‌های مسلمان عصبانی‌اند. چنانچه جنایت ادامه پیدا کند، مسلمان‌ها بی‌تاب میشوند نیروهای مقاومت بی‌تاب میشوند، کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد. این را بدانند. توقع نکنند از کسانی که نگذارید فلان گروه فلان کار را بکند. کسی نمی‌تواند جلوی اینها را بگیرد وقتی بی‌تاب شدند.»

راهبرد ایران در نشست جده چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 2
    نه جنگ
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 2
    راهبرد ایران باید در نشست جده این باشد که به کشورهای اسلامی اعلام کند که یک نیروی نظامی از تمام دول اسلامی تشکیل و وارد نبرد علیه اسرائیل شوید و یا جبهه مقاومت به فرماندهی سپاه قدس به صورت آتش به اختیار وارد عمل شده و اسرائیل را برای همیشه از تاریخ حذف خواهد کرد. جمهوری اسلامی ایران باید خویشتنداری را کنار گذاشته و وارد عمل شود . نباید نظاره گر این واقعه تلخ بود.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    تاکیدباید روی اتش بس باشه
  • ناصر IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 3
    دنیا با وجود این ظالمان جای زیبایی برای زندگی نیست. پدر اگر‌ باشی میفهمی اشک طفل سه ساله چیست. اما چه کسی میفهمد مرگ پدر و مادر و باقی‌ماندن یکی دو طفل قطع عضو که بعد از یک هفته از زیر آوار خارج شوند یعنی چه....اسراییل شروعش یا غصب و خونریزی‌‌ بوده، حرام زاده است و از غیر از حرام زاده این جنایات بر نمی آید...‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس